Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: proszę o analizę logów AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Z uwagi na fakt iż pierwszy raz pojawiam się na tym forum chciałbym przywitać wszystkich forumowiczów.
Dziś także pierwszy raz robiłem logi i chciałbym prosić o ich analizę i ocenę mojego szarika. Jeśli dane do oceny nie są wystarczające lub źle wykonane proszę o uwagi.
Pozdrawiam


Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183033.html
Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_183032.html
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_183031.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_183030.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183029.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183028.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_183027.html



Wczoraj podałem tylko logi dynamiczne więc dziś dodaje statyczne z grupy 08
Pozdrawiam

STATYCZNE:
Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_183084.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_183077.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183078.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183079.html
Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_183080.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_183081.html
Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_183082.html
zapomnialme ci odpisac.
Pompki masz zdrowe, kąt synchronizacji dobrze ustawiony. Auto po chipsie ale jakimś slabo-udanym. Przelywke masz ori czy jakis zamiennik wstawiony??
sprostowanie. moja pomylka ktora oczewiscie nikt nei zauwazyl. nie bylo ingenerncji programowej w ECM. Czyli czysta seria.
Dzięki za odzew.
Podejrzewasz że przepływomierz walnięty ? Nie wiem czy oryginalny bo nie sprawdzałem - autko w rodzinie od jakichś 6 miesięcy i do tej pory nie było żadnych problemów - śmigał jak szalony. Dopiero teraz pojawiły się problemy z dławieniem przy nagłym dodaniu gazu przy niskich obrotach - do 2000. Przy wyższych obrotach jest lepiej.
Jeśli chodzi o chipa to już z nim kupiłem a znajomy który go sprowadził twierdzi że nic z autem nie kombinował. Jak rzucę okiem na przepływkę to napisze.
przeplywka zawyza znacznie az nieprawdopodobnie. Kiedys zamienniki z przeplywek zanizaly wartosci ale sie wycfanili i teraz zawyzaja dosc czesto. Zanizanie to utrata mocy a zawyzanie to tak jak praktycznie na ori.
czy w takiej sytuacji jak zawyża to normalne że nie pojawiają się żadne błędy?

czy o stanie turbiny i egr można coś wywnioskować ?
Błąd jest gdy jest przerwą w obwodzie. Jak zaniza to też nie ma błędu.
Turbo nie da się kompem sprawdzić. Można sprawdzić sterowanie turbina i jest ok.
w takim razie sprawdzę przepływkę i się odezwę,
może złapię jakąś na podmiankę i sprawdzenie
Wracając do przepływomierza to na obudowie jest symbol "pbt-gf-30"
Żadnych innych numerów nie znalazłem - więc to chyba podróbka
Przekierowanie