Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę Szarik AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Proszę łaskawe grono o fachową ocenę logów dynamicznych.
DYNAMICZNE:
Grupa 018, 023, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181414.html
Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181413.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_181412.html
Poczytaj że zrozumieniem poradę jak wykonać logi poprawnie.

Auto po chipsie ale sądząc po tych ligach to tak na podlaniu na 170-180 koni a powietrza na 145-150 . Prostu partactwo. Pewnie z allegro ten chip.
Dziękuję za zrwócenie uwagi na następny raz się poprawię.
To gdzie mam szukać tego chipa ? Czy też muszę jechać do kogo# aby wgrać nowe mapy paliwowe i to wystarczy ? Bo jak rozumiem nie jest to zbyt zdrowe dla silnika i turbo ?
Dopytuje ponieważ auto kupiłem pół roku temu i staram się je pomału wyprowadzić na ludzi.
Program wgany jest w sterownik. Jak mozna poczytac forum to dosc duzo jest takich pryzpadków. Ludzie widac ida po taniosci i za pewnie 200-300 zl robia chip tuning ktory raczej do dobrych nie nalezy. Jak widac z logów( slabych bo robiles trzy grupy naraz i pewnie jeszcze na biegu trzecim lub moze czwartym) paliwa masz podlane wiecej niz ja mam przy chiptuningu na 160 koni. DO tego jesli masz seryjna turbine ktora owszem moze zniesc nieco wieksze doladowania ale tu ktos tez sobie nie żałował i zaszalał i dopompował nawet troszke wiecej jak przy seryjnym 130 konnym czyli ASZ. JEsli zamierzasz smigac tym autem na autostradach i raczej agresywnie-wykozystujac moc to nie wróżę ze turbo dlugo posluzy a geoemtria bedzie sie raczje zapiekac pryz takim podlaniu paliwem. Ja bym podjechal do tuera i niech on ogarnie sprawe i zerknie jak to wyglada w jego oczach ale mozna by bylo zapewne nieco dygnac te parametry do rozsadnych i przy umiejtnym tego wykonaniu nawet mocy nie ubedzie zapewne.
zrób logi osobnych grup na 4 biegu to bedzie fajnie widac co sie dzieje. Interfejs ma swoje ograniczenia w przesyle danych dlatego logi masz np przy 1800 obr silnika poniej przy 2200 i zaraz 2600 itd. Są za rzadko bo nie wiemy co sie dzieje pomiedzy. Najlepiej jakby byly np co niecale 100 obr silnika.
sprostowanie. moja pomylka ktora oczewiscie nikt nei zauwazyl. nie bylo ingenerncji programowej w ECM. Czyli czysta seria.
Jeśli mógłbyś jeszcze zerknąć na pompki :-) .
Planuje wyjazd na węgry ? Dolkeci auto na takich ustawieniach ? po powrocie załaduje nowe mapy i będzie chyba dobrze:-) .
Przekierowanie