Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: tuning za 10gr
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Ostatnio pomyslałem o tanim podniesieniu mocy , próbował ktoś??


http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tun...ing1z.html
w starych motorach to tak mozna bylo sobie modzic. Aczkolwiek nie oczekuj ze bedzie z teog zaraz rakieta. To tylko podlanie paliwem bez kontroli.
Osobicie nie polecam.
Pomimo że nie popieram tego typu przeróbek to nie jest najgorsza rzeźba - dobrze zrobione i używane z umiarem może dać sporo radości i nie namiesza w samochodzie. Na pewno lepsza alternatywa od jakiegoś taniego chipa a i lepsze to niż eksperymenty jakiegoś domorosłego "tjunera" kowala. Każdy robi jak uważa, nie polecałbym tego włączać na stałe ale na jakieś krótkie przejazdy może być.

centrino

Chyba nie warto komentować tego sposobu.

pretor

(31-07-2014 13:47)centrino napisał(a): [ -> ]Chyba nie warto komentować tego sposobu.

Moim skromnym zdaniem: warto o tym pogadać, choćby dla tego aby wyjaśnić co jak zadziała, czy podniesie moc lub nie i co może spowodować takie "dzikie" tuningowanie swojego auta Wink

Wyjaśnienie wszystkich zawiłości tego "tuningu za 10gr", na pewno niejednemu z nas rozjaśni to i owo Angel
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=80749 aż 90 stron do poczytania o tym Smile
Jeśli ktoś nie chciałby się bawić w oporniki to tutaj jest to samo tylko,że w ładnym opakowaniu,no i szybszy montaż : http://www.allegromat.pl/aukcja162979

Osobiście najprawdopodobniej będę szedł w stronę wgrania gotowca czyli wlutowania kości z programem w ECU. Jak się dobrze poszuka to można je znaleźć za 100-200zł. np http://www.allegromat.pl/aukcja162980



Tutaj pozwolę sobie wkleić cytat wiadomości jaki dostałem od gościa,który sprzedawał niedawno kości:
"witam, wlutowanie kosci przeprowadzi kazdy zaklad uslug RTV koszt ok 20zl,odnoscie skutkow ubocznych-zadnych! jest to profesjonalny program do silnikow TDI o symbolu AFN (81KW/110KM) poprawione są mapy wtrysku i podniesione turbodoladowanie .Kazdy niemiecki silnik TDi ma zapas ok.30% mocy i to jest wlasnie wykozystane,nie jest to zaden box ktory oszukuje czujniki! sam mam audi A4 1,9TDI 110KM (AFN) uzyskalem 143KM osiagi są powalajace!!! pali ok 0,5 l/100km mniej jest to wynik wykozystania momentu obrotowego i mocy
to ja juz wole ten opornik jak wlutowywanie takiej kosci z niewiadomego pochodzenia. to tak nie dziala ze sobie ktos wlutuje jakiegos dizada i tyle. Zaden szanujacy sie tuner tego nie sprzedaje. To jakis garazowiec druciarz.
Poważnie ,zastanawiacie sie niektórzy nad takim podniesieniem mocy?? nie stać cię na profesjonalny chip to nie kombinuj,chyba że nie zależy ci na samochodzie i na bezawaryjnosci. Takie durne pomysły każdemu kto szanuje swój samochód nie przychodzą nawet do głowy.
Tunerów,którzy do każdego auta robią program indywidualnie,pewnie można policzyć na palcach jednej ręki (no może ciut więcej),większość zapewne wgrywa właśnie gotowce i auta śmigają.
Głupoty opowiadasz kolego. Nie widziałeś pewnie jak się to robi więc dlatego tak uważasz. Tu nie chodzi oto że trzeba robić za każdym razem soft od nowa. Zauważyć że ja mam komitetu ustawione na 61-62 mg przy 160 koniach a tu niektórzy po sofcie z allegro itp za 200-300 zł na 140 koni mają ustawione na70 mg. Doladowanie tak samo. Są też inne parametry do przestawiania.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Przekierowanie