Cześć, mam sharana 2.8VR6 z gazem, mam VAGa do laptopa ale nie potrafię się nim obsługiwać, mógłby ktoś mi wytłumaczyć co i jak kliknąć, żeby sprawdzić błędy? Pozdrawiam serdecznie.
odpalasz Vag
robisz test interfejsu jeśli jest OK powinienes mieć cos takiego jak napisałem + fotka podobna jak w załączniku.
Port status: OK - status portu (RS, USB) OK
Interface: Found! - interfejs znaleziono
Ostatnia informuje, że to nie interfejs Ross-Techa interfejs
naciskasz save.
potem
naciskasz przycisk Auto Scan. w załączniku tez fotka ze skanowania Audi znaleziona w necie. Wybierasz samochód z list i start.
Oczywiście zapyta się czy skanować sterownik Air Bag możesz to pominąć i olać.Jest to najprostsze skanowanie wszystkich sterowników w poszukiwaniu błędów.
Dzięki wielkie, w wolnym czasie polecę go podłączyć (podłącza się nad zapalniczką?)
i jak coś wywali, a pewnie wywali to dam znać
.
spoko SVR6 trzeba być optymistą może nic groźnego nie będzie.
Pytanko, silnik musi byc odpalony, czy moge robic to bez kluczykow?
kluczyk musi być włożony i przekręcony aby zapaliły się kontrolki na szafie odpalać nie musisz dla odczytania błedów, no chyba że chcesz zobaczyć jakieś pomiary silnika, logi dynamiczna itd
A ja wtykam wtyczke i klikam ten test to mi pisze ze błąd jakiś a kolega jak sprawdzał to u niego działa. Wie ktoś co trzeba doinstalować?
Może źle ustawiony port COM.
Wszystko inne jest ok bo robiłem tak jak w instrukcji tylko pisze ze sterowniki do xp visty a ja mam windowsa 7. jak wchodze w vaga to pisze ze port ok tylko interface nie znaleziono... Ktoś mi spróbuje pomóc?
Witam.
Mam Sharana 2,8 VR6 silnik AAA. Kupiłem VAGA i mam problem z z interpretacją bloków oraz adaptacją. Nie mogę rozgryźć do końca.
Szukam kogoś z okolic lUblina Lub na trasie Lublin Białystok kto mógłby mi pomóc w tym temacie. Za pomoc super rewanż.