Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wymiana uszczelniacza wału od strony sprzęgła
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
wymienił mi znajomy mechanik sprzęgło i po tym zaczął cieknąć olej. Wymieniliśmy uszczelkę miski olejowej i dalej cieknie. Cieknie na łączeniu silnika ze sprzęgłem.
Przy okazji wymiany sprzęgła został też wymieniony uszczelniacz wału, z którego pewnie teraz cieknie. Jutro mechanik w ramach gwarancji wyjmuje sprzęgło aby wymienić ten uszczelniacz.

Są jakieś szczególne zalecenia co do wymiany tego uszczelniacza? Czytałem aby wał odtłuścić i nasunąć uszczelniasz i silnik uruchomić dopiero po 2 godzinach.


Pozdrawiam

Robert
na opakowaniu od tego uszczelniacza jest instrukcja co i jak. Polecam sie stosowac do niej. Szybciej raczej nikt nie zalozy skrzyni biegów jak 2 godziny razem z osprzetem by odpalic silnik tak wiec jest to samo z siebie wynikajace. Gladz na wale mozna papierkiem wodnym ladnie liznąć by jakies naloty zlikwidowac. olejem sie smaruje i ta czesc na wale i sam uszczleniacz. Na uszczleniaczu jest taki krążek plastikowy do montazu tego uszczelniacza na wale by go nie skaleczyć.
Albo wadliwy uszczelniacz albo montaż przebiegl nie tak jak powinien.
Kiedyś w golfie gościu sam uszczelnial miskę olejowa i przy skrecaniu zle sruby dał tzn dłuższe i rozwalił uszczelniacz i też cieklo, bo z tego co pamiętam to miskę się przykreca też do uszczelniacza i tam idą krótsze śruby
Przekierowanie