Witam szanownych forumowiczów.
Proszę o zerknięcie fachowym okem na logi.
Autko to Szarki rocznik 2001 , 115 tdi AUY.
Pozdrawiam i z góry dziękuję.
fajnie by bylo jakbys sie trzymal porady i wrzucal tez te logi na jakis sensowny serwer lub w postaci takiej jak zapisuje go vag bo napewno nie jako plik tekstowy.
Kolejne auto po dretwym chiptunigu tzw fucktuningu. Idiota tam grzebal i turbine to pewnie rozwali szybciutko. PRzepompowana suszara jaknic. Limitery podlania przesuniete jak na 190 koni a i tak przeplywka dlawi to. Typowy rozpierniczacz turbin a do tego auto nie jedzie lepiej jak seria tylko jeszcze gorzej.
Zapodaj jeszcze loga 003 dynamicznego oraz 013 statycznie w normalnym formacie csv. Podejrzewam ze pompki tez lichawe sa.
Następnym razem oczywiście posłuże się sewerem do zdjęć.
Logi z bloków 003 i 013 wrzucę jutro.
Mam pytanie oośnie tego co napisałeś . Czy np po regeneracji turbiny muszę coś w kompie autra przestawiać czy po prostu ktoś trak turbo obecne moje przestawił ?
Po tym co wesol napisał to wg mnie albo wgrać seryjną mapę do sterownika albo jechać do dobrego tunera który zrobi dobry program i będzie to chodziło.
Logów wrzucaj najlepiej tu
http://vaglog.rtnet.pl/
nie turbo jest "przestawione" tylko soft namieszany ze glowa boli. Idiota to robil ktory nie ma kompletnie pojecia co robi. Nie tyle ze za darmo bym tego nie chcial tylko bym goscia przegonil odrazu by mi nie psuł auta. Idiota ustawil limiter paliwa na 70 mili gramów na sów gdzie no umnie przy programie na 160 koni jest ustawione na 62 mg/R. Ja mam podpompowane powietrza na 2400 mBar ale na suszarce ASZ a tu na seryjnej ktos zapodal na 2346 mBar. O ile tego powietrza jest zdrow podpompowane tak paliwa jest mega przelane przynajmniej po tym limiterze. Tylko nie wiemy czy to ograniczenie po przpelywce jest spowodowana po jakims defekcie czy poporstu efekt fucktuningu.
Więc powiem , że auto zakupiłem w grudniu 2013 . Po kilku miesiącach zacięła się turbina więc ją wymontowałem i wyczyściłem ją i cały układ . Skutkowało to poprawą . Acha dodam jeszcze że zakupiłe zestaw naprawczy na allegro i ją uszczelniłem bo brała olej. Z olejem spokój teraz ale znowu się zaczyna przycinać dlatego oddam ją do regeneracji i nie chciałbym żeby ją od razu coś trafiło. Dodam , że sztangi przy turbo nie ruszałem, map nie wgrywałem ani nikou tego nie zlecałem. Zaraz apodam logi.
Pozdrawiam.
jaki zestaw naprawczy? chlopie tam si enie pcha palców tam oborty dochodza do 200 tys obr/ min. Prawie dwadziescia razy tyle co szlifierka kątowa. Ciekawi mnie skad ktos ma jakies uszczlenienia na sprzedanie jak nie ma czesci do turbin ze zmienna geoemtrią do garrettów. Zreszta ile tej oliwy ci ubywalo z silnika ze odrazu poszedles w strone turbiny?? Jakie byly duze luzy osiowe i poprzeczne??
tn zestaw z allegor to jakas parodia. Jak mozna myslec ze za 85 zl mozna sobie zorbic regeneracje turbiny. Smiech na sali.
Przeplywka tnie wartosci ale nie wiem czy to wina nieszczlenosci czy jej samej czy tez doladowania nie ma bo nie ma z tym logiem grupy 011 lub sam log 010 bo w tym logu 010 sa dane z 003 i 011 razem wziete. Pompki masz do luftu chyba ze gniazda w glowicy sa wtarte a po oringach zostalo tylko wspomnienie.