Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sharan AVG prośba o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,
w piątek jadę na wakacje a od kilku dni mam problem. VW Sharan 99 rok, silnik AVG. Rano zimny ciężko odpala, po odpaleniu jasny gryzący dym. Po nagrzaniu nie ma dymu. Wcześniej od jakiegoś czasu silnik głośno chodził. Wymieniałam rozrząd i sprzęgło.

W załączniku logi z VAGa. Sprawdzałem kąt wtrysku i o 10 jednostek jest za dużo. Również inne parametry odbiegają od zalecanych wartości.

Proszę o poradę co jest nie tak z samochodem. Mam mechanika, który potrafi wymienić części ale z diagnostyką raczej kiepsko.


[Obrazek: 1.jpg]

Dla VP zalecany kąt od 49-54. U mnie kolumna 2 na powyższym rysunku 65


[Obrazek: 2.jpg]

[Obrazek: 3.jpg]

[Obrazek: 4.jpg]

[Obrazek: 5.jpg]

[Obrazek: 6.jpg]

Powyżej kolumna 3 powinna być w okolicach -3 do 3 a ja mam 7.9 ?? Czy to znaczy, że rozrząd jest przestawiony o ząbek? Czy bez rozkładania rozrządu można zejść z tą wartością w okolice 0. Na zdjęciu jest 7.9, ale ta wartość się zmieniała i najniżej jak widziałem to 3,7.

P.S. Wymieniłem filtr paliwa i bez zmian

Pozdrawiam
Robert
no i znowu kazdy lubi robic po swojemu. Czemu w bloku 000 sprawdzac kąt wtrysku jak jest od tego osobny blok. TO co w 000 a to co w 004 to sie różni. W 004 masz tdi timmening i tam masz tez wybór silnika wiec zrob to tak jak powinno sie robić.
P.S. na jalowych w 000 w drugiej kolumnie dla VP maja byc wartosci od 124 do 134 wiec nijak sie ma do tego co w tdi timening. Za to na podwyzszonych obrotach mniejwiecej 3000 wartosci maja byc duzo mniejsze. Wiec nie tu sie sprawdza kąt wtrysku.

A i polecam uzywac vag coma jakiegos normalnego z pelna wersja a nie tą wydumke PL bo bzdury czasami podaje.

I jeszcze jedno. Temperatura silnika min 80 stopni.
Dzięki za odzew. Czyli engine/basic settings/000 pozycja 2?

Czy synchronizacja kąta rozrządu a ustawienie kąta wtrysku to to samo?
004 bs i na dole masz "tdi timmening" To klikasz i masz wtedy wykresik. Ma sie utrymywac miedyz dwoma kleskami gorna i dolną.
Sprawdziłem i mam 038. Źle czy dobrze? Czy ma to wpływ na złe odpalanie i gryzący dym? 038 jest na niepracującym silniku. NA pracującym mam 000.
Pozdr
Sprawdza się na pracującym silniku na rozgrzanym ma być około 50 w grupie 004 bs
Pomyłka, mam 000 - same zera przy pacującym silniku? CO jest grane?
Pozdr
Dygaj pompę, kąt przestawiony.
dokladnie.
Przestawienie pompy zrobić przesuwając ją po poluzowaniu kilku śrub?
Jak tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235


Bo gdzieś czytałem, że jeśli w tym bloku mam zero to pompa przeskoczyła o ząbek i to już robi się inaczej?

Piszcie
Stron: 1 2
Przekierowanie