Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: prosze o analize logow
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
nastawy podstawowe BS
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_175990.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_175991.html

blog pomiarowy MB a pomiar dynamiczny moze jeszcze dzis zrobie jak bedzie troche luzniej na drodze

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176000.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176001.html
Grupy: 003,003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176002.html
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176003.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176004.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176005.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176006.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176007.html

a pytam o analize bo po wymianie turbo bo mam teraz po regenracji i auto jakos nie zbiera sie jak wczesnije tylko tak od 2500 tys obr a wczesnije bylo kolo 1900 obr juz czuc bylo jak sie rozpedza a teraz to jest ale od 2500 tys
Pewnie wyslales z turbina także ta gruche. Oni tam zawsze łapy pchają. Zrób loga dyn 011
Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176013.html
Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/nicola07_176014.html
prosiles o 11 ale dalem tez to co widzisz ciekawe czy dobrze chodz zrobione oby moze cos sie da odczytac dla mnie czarna magia wiem tylko tyle ze sprzeglo mam jeszcze dobre ;-)
a zerknalem juz sobie jak wracalem na blok 023 tam gdzie sa te bipy i sa rowne wszystkie ale maja po srednio 80 a nie jak ksiazka pisze 30 moze to pompki chodz na starej turbinie tez byly one takie i auto chodzilo ladnie wiec nie wiem co i jak
slabo zrobione to logi. Loguj na wysokim biegu bez jakiegos wciskania i puszczania pedalu gazu. Ma byc wcisniety na maxa w podloge a nie na pol czy 2/3 czy 3/4. Poza tym rob osobno grupy. Pisalem ze 011 to nie 011 i 010 razem. Wbijasz bieg 5 jak jedziesz 20 km/h. Nie musisz przeciez wbijac pokolei biegów. Wystarczy ze rozpedzisz autko nawet na 1 biegu dosc zrywnie i wklep potem odrazu 4 czy 5 bieg. bipami bym sie zbytnio nie przejmowal bo to nie az takie wazne. troszke korekcje masz podniesione na 1 i 2 pompce.

Tragicznie to nie ma z tym doladowaniem ale zapewne tam krecili ci od turbin. Gruszki pewnei tez nie obadales ani jej nie przeropowales bo po co a turbo miales na wierzchu. Geometrii tez pewnie nie czysciles bo po co bo pewnie liczyles ze ci od turbin to wszystko zrobia za Ciebie. N75 i wezyki to tez nie sprawdzaleś.
Przekierowanie