Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Problem z pilotem!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam!
Potrzebuję pomocy, mój pilot nie zamyka ani nie otwiera zamka w samochodzie. Baterie są raczej ''na chodzie'', ponieważ za każdym kliknieńciem diody mrugają. Słyszałem, że piloty się jakoś zdalnie programuje. Za każdą radę będę wdzięczny! Smile
Napisz coś więcej na temat tego alarmu czy jest on fabryczny ,czy zakładany poza fabryka .
jezeli znasz producenta podaj jego nazwe i model alarmu ,niektóre piloty można programować.
Ewentualnie poszukaj tu http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,prog...larmu.html
Jak masz kluczyk z pilotem to http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=499 dotyczy to fabrycznego pilota
miałe dosłownie tak samo diod migała a nic się nie-działo po prostu ktoś wymienił baterie i pilot się rozprogramował lub bateria jest za słaba. instrukcja do której dał link kolega empoli71 i jesli jest to ori kluczyk i alarm to zadziała.
A ja miałem tak, że dioda mrugała a programowanie nie pomogło. Natomiast znalazłem artykuł że problem tkwi w zimnych lutach elektroniki. Zrobiłem sobie więc maleńki grocik do lutownicy transformatorowej przelutowałem każdy najmniejszy lut i nawet bez programowania go zadziałał i działa do dzisiaj.
witam a ja miałem ze poprostu sam z siebie przestał działac 1 z pilotów znalazłem urzadzenie odpowiedzialne za to i po prostu zresetowałem to małym przyciskiem po czym zaczoł widziec obydwa piloty to tyle działo sie to w vw sharan
fajnie ilu Userów tyle problemów i dobrze że jest forum od tego żeby sie tym podzielić.
U mnie wymieniałem baterie ale oczywiście sie nie spieszyłem bo chciałem sobie dokładnie wszystko oglądnąć i wyczyścić i się kluczyk rozprgramował. Pan w Serwisie powiedział że na zmianę baterii jest ileś tam sekund a potem już tylko programowanie.
to programowanie jest blednie nazywane bo prawidlowo to synchronizacja lub aktywacja pilota radiowego. Owszem jest czas na wymiane baterii lecz nie jest to zawsze taki sam a poza tym mozna przy wyciaganiu bateryjki np zewrzec styki i juz mamay po zawodach lub np powciskac przyciski co znacznie przyspieszy rozladowanie pradów w kondkach i mamy to samo.
Ta synchronizacja niestety nie działa. Wszystko tak jak opisano w instrukcji, lampki się świeciły itd. ale nic z tego nie wyszło.. Mam raczej niefabryczny alarm. Nie odpalam samochodu w standardowy sposób. Najpierw w pozycji 'przed zapłonem' czyli tej, która umożliwia otwieranie szyb itd, wciskam taki mały przycisk pod siedzeniem, po tym dopiero mogę odpalić swojego Sharanka. Może to wina tego zabezpieczenia?
Dodam, że kluczyk jest 100% fabryka.
no to co Ty masz nagmerane to nikt ci tak na odleglosc nie pomoze. elektryk zalatwi sprawe na poczatek poprzez obejscie tego pseldo zabezpieczenia a potem bedzie szukal co bylo winne.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie