29-05-2011, 12:05
wkrawcVW
17-04-2012, 11:18
Witam użytkowników!!!
Ja rónież mam problem z pilotem do alarmu Cobra 7777, który nie zamyka centralnego zamka. CEntralny zamek działą z kluczyka, oświetlenie i reszta też działa. VAG miał problem połączyć sie z modułem komfortu. Programowanie kluczyka (przez procedure opuszczanie szyb, etc.) nie pomaga. PRosżę o sugestie w czym mozę być problem. Czy da s ie zresetować moduł komfortu - jak ? Gdzie on jest w Sharan 2004 (model 2005) TDI 1.9 130 KM, pod nogami kierowcy ? Czy pod maską?
Dziękuję za wskazówki lub odezwanie specjalisty z Warszawy który potrafi naprawić usterkę.
Pozdrawiam
Ja rónież mam problem z pilotem do alarmu Cobra 7777, który nie zamyka centralnego zamka. CEntralny zamek działą z kluczyka, oświetlenie i reszta też działa. VAG miał problem połączyć sie z modułem komfortu. Programowanie kluczyka (przez procedure opuszczanie szyb, etc.) nie pomaga. PRosżę o sugestie w czym mozę być problem. Czy da s ie zresetować moduł komfortu - jak ? Gdzie on jest w Sharan 2004 (model 2005) TDI 1.9 130 KM, pod nogami kierowcy ? Czy pod maską?
Dziękuję za wskazówki lub odezwanie specjalisty z Warszawy który potrafi naprawić usterkę.
Pozdrawiam
24-02-2013, 13:22
(27-05-2011 16:40)kuczol napisał(a): [ -> ]A ja miałem tak, że dioda mrugała a programowanie nie pomogło. Natomiast znalazłem artykuł że problem tkwi w zimnych lutach elektroniki. Zrobiłem sobie więc maleńki grocik do lutownicy transformatorowej przelutowałem każdy najmniejszy lut i nawet bez programowania go zadziałał i działa do dzisiaj.Kolego a możesz powiedzieć w czym dokładnie poprawiałeś luty?
24-02-2013, 14:02
U mnie było tak samo jak u kolegi co poprawiał luty. Nowa bateria, synchronizacja pilotów nie pomagały. Dioda świeciła identycznie po przyciśnieciu przycisku jak na sprawnym pilocie. Poprawienie wszystkich istniejących lutów w pilocie zdalnego sterowania (kluczyk z pilotem ori), rozwiązało problem do dziś, a robiłem to ponad dwa lata temu. Używam tego pilota jako głównego, bo był mniej zużyty niż ten drugi
24-02-2013, 14:06
(24-02-2013 14:02)dkarold napisał(a): [ -> ]Poprawienie wszystkich istniejących lutów w pilocie zdalnego sterowania (kluczyk z pilotem ori), rozwiązało problem do dziś
A czyli to luty w kluczyku. Dzięki za podpowiedź. Mam dwa, to w jednym spróbuję i może nie trzeba będzie zakładać dodatkowej centralki A czy musiałeś później synchronizować pilot?
24-02-2013, 17:34
Tak - musiałem synchronizować. Może dlatego, że on wyglądał prawie jak nowy - pewnie nie był długo używany. Oglądałem te luty przed poprawianiem pod lupą i nie widziałem żadnego podejrzanego. A jednak podgrzanie i dolanie nowej cyny pomogło.
24-02-2013, 22:36
Jutro już bym robił, tylko nie mam pomysłu na grot do lutownicy. Jakim ty robiłeś?
24-02-2013, 23:27
Zwyklą lutownicą transformatorową z dokładką - tzn. kawałek naostrzonej srebrzanki zaciśniętej na zwykly grot. Dobrze podparta ręka, spoiwo 0.5 mm z topnikiem i trochę cierpliwości. Lepsza by byla stacja ale nie dysponuję.
27-02-2013, 21:05
Wielkie dzięki! Zwykłą lutownicą z grotem z kabla 1.5mm2 poprawiłem luty, co prawda nie wszystkie, ale większość. Szczerze? Bez entuzjazmu bo nie miałem nawet nadziei, ale poszedłem do auta i zakodowałem kluczyk i pilot działa! Dzięki jeszcze raz
22-01-2014, 13:48
Ja mam taki problem ze zamyka drzwi bez problemu ale z otwraciem juz co raz trudniej ... Dzis nie dalem rady otworzyc z pilota a zamki byly pozamarzane. Dioda mruga jak przycisne na pilocie czy bedzie to wina baterii?? Bo mam 3 piloty i jednym mi dzis otworzylo ale potem jak chialem znwou otorzyc to nie udalo sie ...