23-04-2014, 23:53
Stron: 1 2
24-04-2014, 12:52
Bardzo dobre są uszczelki Elring, Reinz i Goetze.
Zwróć też uwagę na grubość uszczelki jaka Ci będzie potrzebna (nie wolno zakładać cieńszej niż była).
Zwróć też uwagę na grubość uszczelki jaka Ci będzie potrzebna (nie wolno zakładać cieńszej niż była).
24-04-2014, 13:07
Grubszej raczej też, zakładaj identyczną jaką masz.
24-04-2014, 13:45
(24-04-2014 13:07)Scrappy napisał(a): [ -> ]Grubszej raczej też, zakładaj identyczną jaką masz.Pod warunkiem że przy szlifie głowicy nic nie zostało zebrane. Bo jeśli zostało zebrane dużo materiału to trzeba założyć uszczelkę o kolejnej numeracji.
Ja polecam Elring lub Reinz
24-04-2014, 15:00
Jeśli głowice była planowana to i tak zakłada się tej samej grubości. Grubość się dobiera po wystawianiu bloków z bloku tak więc glowica nie ma tu nic do rzeczy
24-04-2014, 15:13
Widać są inne szkoły
24-04-2014, 16:31
Nie szkoły tylko tak mówią procedury. Myślenie też nie zwalnia. Głowice od diesla są płaskie więc ile by nie heblowal to się nic nie zmienia. W benzynie to tak ale paliw raczej mamy dobre więc podnoszenie stopnia sprezania tylko podniesie nieco moc silnika.
W dieslu dasz inna jakbyla bez ruszania tloków korb, walu lub bloku to popelnisz błąd bo tak sie to nie robi.
W dieslu dasz inna jakbyla bez ruszania tloków korb, walu lub bloku to popelnisz błąd bo tak sie to nie robi.
24-04-2014, 18:09
To która z tych trzech będzie najlepsza firma Elring, Reinz czy Goetze a może elring
24-04-2014, 18:36
nie wiem co ci tu koledzy polecaja ale powiem z racji iz takich uszczleke w życiu kilka wymienilema nie tylko stalem obok czy zlecalem do wymiany. Dwie firmy sa pozadne w tego typu sprawach elring i corteco. te dwie firmy robia na pierwszy montaż do wiekszosci marek aut. Polecam elringa.
24-04-2014, 20:01
Mam styczność z handlem takimi częściami i zdecydowanie najwięcej idzie Elring, a o tamtych dwóch za bardzo nie słyszałem, nie widywałem takich.
Stron: 1 2