Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: prosze o analize bledow zwiazanych z napieciem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich na forum,
Posiadane auto to alhambra 2.0 tdi, kod silnika CFFB, 103KW.
Bledy jakie mi sie pojawily:
-13893888 U1401 00 Ograniczenie działania z powodu za wysokiego napięcia.
-13636096 U1012 00 Napiecie zasilania: za wysokie
-00664 Wskaźnik poziomu paliwa dolna wartość skrajna przekroczona.
Problem objawia sie nastepujaco:
Przy otwieraniu auta z kluczyka, otwieraniu dzwi wkladaniu kluczyka do stacyjki czy otwartych dzwiach pojawiają sie choc nie zawsze takie charakterystyczne cykliczne dzwieki (tykanie, cykanie) gdzies z dolu silnika auta. Nie moge tego dzwieku zlokalizowac bo nie zawsze sie pojawia.
Nie chciałbym sugerowac ale czy to moze byc regulator napiecia? I czy da sie go w tym aucie wymienic?
Moze "niedroznosc" kabli (zasniedziale, niedopiete w kostkach). Licznik a raczej jego regulator jezeli tam wystepuje.
Sam nie wiem co to jest ale ssttrrasznie DENERWUJE  to cykanie.
Za wszelkie uwagi dziekuje pieknie
Pozdrawiam i zycze WESOLYCH SWIAT
Dodam ze,
Te dzwieki mam od ponad 2 tyg, i przbraly juz dwie postacie- glosniejsze i zaraz po tym cichsze (chyba juz w innym miejscu) cykania. Od paru dni pojawily sie anomalia z manualnym wskaznikiem poziomu paliwa (po zatankowani do pelna wskaznik pokazal mi troche wiecej niz 3/4 dopiero po rozgrzaniu auta na fisie wzrastala mi wartosc kilometrow do przejechania i jednoczesnie wskaznik podnosil sie do gory, w koncu uzyskujac pelna wartosc. Czy to normalne w tym aucie zeby wskazowka tak falowala bo obserwuje to dalej. I czy to powiazane jest z zawyzonym napieciem?
Pozdrawiam
Vito80
a jakie jest faktycznie napiecie na odpalonym aucie. tylko pomierz i na slupkach aku i w kilku innych miejscach w aucie. Ja bym sprawdzil wszlekie punkt masowe jak i plusowe czy sie dobrze trzymaja dobrze te glowne polaczenia itp.
Jutro zaopatrze sie w miernik i popatrze w podpowiedzianych miejscach.
Tym czasem dzieki.
(21-04-2014 15:30)vito80 napisał(a): [ -> ]Witam wszystkich na forum,
Posiadane auto to alhambra 2.0 tdi, kod silnika CFFB, 103KW.
Bledy jakie mi sie pojawily:
-13893888 U1401 00 Ograniczenie działania z powodu za wysokiego napięcia.
-13636096 U1012 00 Napiecie zasilania: za wysokie
-00664 Wskaźnik poziomu paliwa dolna wartość skrajna przekroczona.
Problem objawia sie nastepujaco:
Przy otwieraniu auta z kluczyka, otwieraniu dzwi wkladaniu kluczyka do stacyjki czy otwartych dzwiach pojawiają sie choc nie zawsze takie charakterystyczne cykliczne dzwieki (tykanie, cykanie) gdzies z dolu silnika auta. Nie moge tego dzwieku zlokalizowac bo nie zawsze sie pojawia.
Nie chciałbym sugerowac ale czy to moze byc regulator napiecia? I czy da sie go w tym aucie wymienic?
Moze "niedroznosc" kabli (zasniedziale, niedopiete w kostkach). Licznik a raczej jego regulator jezeli tam wystepuje.
Sam nie wiem co to jest ale ssttrrasznie DENERWUJE  to cykanie.
Za wszelkie uwagi dziekuje pieknie
Pozdrawiam i zycze WESOLYCH SWIAT
Dodam ze,
Te dzwieki mam od ponad 2 tyg, i przbraly juz dwie postacie- glosniejsze i zaraz po tym cichsze (chyba juz w innym miejscu) cykania. Od paru dni pojawily sie anomalia z manualnym wskaznikiem poziomu paliwa (po zatankowani do pelna wskaznik pokazal mi troche wiecej niz 3/4 dopiero po rozgrzaniu auta na fisie wzrastala mi wartosc kilometrow do przejechania i jednoczesnie wskaznik podnosil sie do gory, w koncu uzyskujac pelna wartosc. Czy to normalne w tym aucie zeby wskazowka tak falowala bo obserwuje to dalej. I czy to powiazane jest z zawyzonym napieciem?
Pozdrawiam
Vito80
Sprawdż małą wtyczkę przy alternatorze, jesli nie jest wpięta lub przerwa na kabelkach to jest taki efekt, czyli za duże ładowanie.
Sprawdzilem dzis aku i pokazalo mi raz 14,6 V za jakis czas sprawdzilem ponownie i mialem wartosc 13,3 V. Gdzie dokladnie moge jeszcze powierzyć? Potraktowalem kontakt spray'em wtyczke dochodzaca do alternatora (tam idzie tylko jeden kabel - bodajze). Posprawdzalem bezpieczniki w 2 skrzynkach- ok. Tyka cholerstwo dalej. Zauwazylem zamykajac klape bagaznika ze cos plastikowego sie przewala moze powinienem ja rozkrecic i spradzic tam kostki. Dodam ze kiedys siedzac w nie odpalonym aucie sluchajac tyki cyki uslyszalem dzwiek otwierajacej sie klameczki bagaznika.
Podpowiedzcie cos.
Pozdrawiam
A czy moze byc tak ze to (te dzwieki) jest spowodowane niska zawartoscia cieczy chlodzacej bo taki zapis jeszcze mialem: B10AB 9481200- niska zawartosc cieczy chlodz.
Dzis razem z kumplem probowalem zlokalizowac te ''tyki" i przez przypadek dotknalem przewodow klimatyzacji wyraznie wyczuwalem wibracje na tych rurkach jakby bylo sprawdzane aktualne cisnienie i moze przy jego braku takie dzwieki sie pojawiaja?
Przekierowanie