Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Analiza logów alhambra silnik AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam proszę o analizę logów

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169102.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169103.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169104.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169105.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169106.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169107.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169108.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169109.html

Wczoraj nastąpiło dziwne szarpanie przy 2500 obr oraz lekki spadek mocy.
Kolejna przypadłość prędkość ma tylko 160 -165 km/h przy 3200 obrotów na 6 biegu.Samochód często lata trasy więc prędkość testowałem już z gps bez na 5 biegu prędkość taka sama obroty 3600.

Auto jest to wersja w której powinien raczej siedzieć silnik ASZ ale jest AUY czemu ? nie wiem taki kupiłem
czemu niby mialby byc asz w tej budzie??

Cos tam w sofcie grzebane ale czy dobrze czy nieudolnie to niewiadomo. Napewno sa problemy z doladoaniem turbiny, zmienną geoemtrie i sterowanie nią trzebaby sprawdzic. Deczko zanizone wartosci na przeplywce ale póki nie zostanie doprowadzone doladowanie do ladu to mozna jedynie gdybac.

Mozesz tez zapodac logi statyczne bedzie mozna cos wiecej powiedziec.
Dziękuję za bardzo szybką odp.

oto logi statyczne z przed 5 min
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169119.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169120.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169121.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169122.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169123.html

dlaczego powinien być ASZ ponieważ taki silnik jest po VIN , chciałem wymienić lewą półoś i miałem w ręku od AUY była dużo cieńsza niż ta która jest moim aucie, mechanik stwierdził że mam wersję od ASZ więc już sam nie wiem.
Wracając do objawów podczas robienia logów mam podłączony EGR normalnie od prawie roku był zaślepiony po ówczesnym dokładnym wyczyszczeniu. Co do turbiny to ostatnio sprawdzałem i gruszka chodziła w miarę, ciężko ale chodziła.
Połowie są takie same więc ci ten mech głupoty podpowiadał. Status rób w bś a nie w mb. Nie po bon sprawdzają silnik tylko po oznaczeniach. geo nie stoi dęba tylko się przucina.
" Status rób w bś a nie w mb " nie kumam ?
"Nie po bon sprawdzają silnik " też nie kumam ?

Pisałem że po nr. VIN wychodzi że silnik ASZ a w realu AUY. Co z tymi statycznymi nie tak ?
To pierwsze, że statyczne rób w nastawach podstawowych (Basic Settings). A to drugie też nie wiem Big Grin
Nie po vin sprawdzaj tylko po oznaczeniach w bagażniku. Mi po vin to wyszło 2.8

z tela pisze i mi tak wariat przemienia literki. Im nowszy tel tym coraz gorzej.
Szukałem wklejki ale bez rezultatu więc może faktycznie jest to AUY z wirusem na 130 KM.
Wracając do logów z nastawą podstawową :

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169131.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169132.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169133.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169134.html

więcej nie dało się zrobić.

Turbinę sprawdzę w najbliższym czasie ( na razie mam 2 trasy po 500 km na ten tydzień ) Rozumiem że to może być także powodem nie uzyskania max prędkości. Jakieś doświadczenia z demontażu turbo ? w tym silniku.
ktory to rok auta?

Przede wszystkim to masz kompetnie nie ustawiony kąt synchronizacji. Nie dziwie sie ze to auto nie ma mocy. Geometria niby chodzi ale to jest test od deski do deski czyli ON OFF a wiemy ze podczas jazdy to jest plyne regulowanie doladowania suszary. Nic nie mowilem o rozbieraniu turbo tylko o sprawdzeniu sterowania zmiennej geo w turbinie. W sobote w swoim robilem i sie okazalo ze gruszka umarla ze starosci- poprostu korozja zrobila swoje. Tak samo elektrozaworek tez lubi sie od brudu przycinac. Masz to posprawdzac a na forum o tym dyskusji i wyjasnien jest pelno. Poszukac, poczytac, zastosowac sie do tego.
Seat Alhambra Rok 2005

Ok więc kanał, sprawdzenie gruszki i czyszczenie , sprawdzenie wężyków itp.
Co z tym kątem ? Po zakupie wymieniałem rozrząd czy mogli coś schrzanić ? Ciężko go ustawić ?
Stron: 1 2
Przekierowanie