19-03-2014, 22:52
Witam
Mam prośbę o analizę logów.
Silnik nierówno pracuje w średnim zakresie obrotów, na niskich równo, ale brakuje mu mocy.
Nie wyświetla żadnych błędów, z tego co mówi mechanik wszystkie parametry na komputerze są w normie.
Padła wcześniej turbina, założona jest świeżo zregenerowana, wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (działał, ale miał uszkodzony przewód).
Miał podmieniony czujnik położenia wału ( ten przy wałku rozrządu).
Wymieniony jeden z pompowtrysków - niestety na używany.
Wymieniona uszczelka pod głowicą z uszczelniaczami zaworów oraz docierane były zawory, oczywiście z planowaniem głowicy i wymianą śrub na nowe.
Wymieniony został także wałek rozrządu i szklanki.
Mechanik twierdzi, że prawdopodobnie ktoś musiał grzebać przy komputerze, ale nie sądzę, gdyż przed awarią turbiny silnik pracował równo, tylko miał jeszcze mniej mocy na wolnych obrotach.
Uszczelka była i tak do wymiany, gdyż węże od chłodnicy robiły się twarde podczas pracy i olej zaczął ciec z pod uszczelki pod głowicą.
Samochód to VW Sharan z 2000r po lifcie z silnikiem 1.9TDI 85KW AUY.
Mam go od pół roku.
Logi statyczne:
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165476.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165477.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165478.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165479.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165480.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165481.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165482.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165483.html
BS
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165484.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165485.html
Logi dynamiczne:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165468.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165469.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165470.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165471.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165472.html
Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165473.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165474.html
Mam nadzieję, że logi zostały dobrze wykonane, gdyż robiłem logi po raz pierwszy.
Po wymianie turbiny i uszczelki pod głowicą realne spalanie wzrosło średnio o 1,5l/100km.
Na fis pokazuje totalne bzdury (przy realnym 7,9l na fis pokazuje 12l).
Od zakupu zawyżał spalanie o około 2,5l , ale nie o tyle.
Mam prośbę o analizę logów.
Silnik nierówno pracuje w średnim zakresie obrotów, na niskich równo, ale brakuje mu mocy.
Nie wyświetla żadnych błędów, z tego co mówi mechanik wszystkie parametry na komputerze są w normie.
Padła wcześniej turbina, założona jest świeżo zregenerowana, wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (działał, ale miał uszkodzony przewód).
Miał podmieniony czujnik położenia wału ( ten przy wałku rozrządu).
Wymieniony jeden z pompowtrysków - niestety na używany.
Wymieniona uszczelka pod głowicą z uszczelniaczami zaworów oraz docierane były zawory, oczywiście z planowaniem głowicy i wymianą śrub na nowe.
Wymieniony został także wałek rozrządu i szklanki.
Mechanik twierdzi, że prawdopodobnie ktoś musiał grzebać przy komputerze, ale nie sądzę, gdyż przed awarią turbiny silnik pracował równo, tylko miał jeszcze mniej mocy na wolnych obrotach.
Uszczelka była i tak do wymiany, gdyż węże od chłodnicy robiły się twarde podczas pracy i olej zaczął ciec z pod uszczelki pod głowicą.
Samochód to VW Sharan z 2000r po lifcie z silnikiem 1.9TDI 85KW AUY.
Mam go od pół roku.
Logi statyczne:
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165476.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165477.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165478.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165479.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165480.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165481.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165482.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165483.html
BS
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165484.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165485.html
Logi dynamiczne:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165468.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165469.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165470.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165471.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165472.html
Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165473.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lore_165474.html
Mam nadzieję, że logi zostały dobrze wykonane, gdyż robiłem logi po raz pierwszy.
Po wymianie turbiny i uszczelki pod głowicą realne spalanie wzrosło średnio o 1,5l/100km.
Na fis pokazuje totalne bzdury (przy realnym 7,9l na fis pokazuje 12l).
Od zakupu zawyżał spalanie o około 2,5l , ale nie o tyle.