Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wyciek oleju ze skrzyni biegów - manual/automat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam
W tamtym roku wymieniałem całą półoś prawą łącznie z tym wałkiem co wchodzi do skrzyni i zauważyłem ,że wycieka mi olej. Teraz moje pytanie co mogło nawalić czy jest tam jakiś simering uszczelka czy co. Mam starą oś ale w niej nic nie ma takiego tylko sprężyna,blaszka,i cieniutki pierscień. Chyba jeszcze musi byc taki mosiężny pierscien no i napewno sruba ale mniejsza o to. Co z tymi simeringami? sa tam jakies bo na niektórych zestawach nie ma wogóle jak patrze na allegro.
Jest tam simering, ja miałem taki sam przypadek i zatarłem skrzynie.

Jak o coś pytasz to najpierw napisz co za półoś wsadziłeś itd bo nikt tu nie jest wróżką, czym więcej info tym łatwiej można pomóc
Wsadziłem tam zamiennik z allegro tyle ,że mój był trochę droższy
http://allegro.pl/polos-prawa-podpora-ł...33069.html
Znalazłem coś takiego czy to ten simering?\
http://allegro.pl/uszczelniacz-polosi-45...78978.html
Tylko on uszczelnia?
A i jeszcze pytanie czy do skrzyni wchodzi 2,3 l oleju? Jak się sprawdza stan tzn wiem gdzie jest wlew ale czytałem cos ,że auto musi byc pochylone na lewarku itd?
To już masz odpowiedź dlaczego Ci cieknie, wsadziłeś taki badziew, te dziadowskie podróbki są źle wytoczone i dlatego cieknie, jak miałem półoś od Motomaxu za ponad 900zł i też była źle wytoczona, oddałem na gwarancji ale co z tego jak mi się pozacierały łożyska w skrzyni z braku oleju. Simering to nie pamiętam, jak będę miał trochę czasu to zajrzę do Etki i podam nr. Nic tam na żadnym lewarku się nie przechyla auto ma stać w poziomie, no chyba że chcesz wlać ze 3L to sobie możesz przechylić. Auto stoi w poziomie odkręcasz śrubę kontrolną od czoła skrzyni i wlewasz aż sie przeleje, co za różnica ile wejdzie i tak musisz kupić 3L.
ok Dzieki to czekam na info
Kurde w sklepie dwa koła wołaja za to Big Grin
tak simmering jak ten z aukcji. Co do tych polosiek to jak zawsze mowi lepiej oddac do regeneracji ta część jak maja mi dorabiac taką. JA oddalem do regeneracji czyli napawanie i wyfrezowanie nowego polaczenia. Zero problemu od 2 lat i koszt 400 zl. Za te pianiadze co tu podales to ciezko zrobic cos sensownego z racji iz sam metal do wytworzenia tej czesci sporo kosztuje. Roboczogodziny poswiecone na to tez nie mało plus to ze trzeba takowym sprzetem dysponowac. Potem sie te czesci hatruje i odpuszcza.
400 zl to zaplacilem gosciwi ktory wykonue ta usluge z racji iz w pracy dysponuje taka maszyna do robienia takich elementów.

Motomax tez sie spartolil co pisalismy na forum juz wczesniej. Kiedys chyba robili te czesci tez w ten sposob ze regenerowali a teraz juz wytwarzaja je od podstaw.
Ale co ma polos do wycieku? Ja nie wymienialem polosi i tez mi w/w simmering polecial. U mnie w sklepie motoryzacyjnym 18zl, jedna sruba na imbus trzyma flansze i simmering wymieniony. Jesli polos nie bije i nie ma luzu to jest ok.
(11-03-2014 08:34)mirekm71 napisał(a): [ -> ]Ale co ma polos do wycieku? Ja nie wymienialem polosi i tez mi w/w simmering polecial. U mnie w sklepie motoryzacyjnym 18zl, jedna sruba na imbus trzyma flansze i simmering wymieniony. Jesli polos nie bije i nie ma luzu to jest ok.

Za 18zł to ja w serwisie kupowałem oryginał. Nie pisz takich bzdur bo podczas czytania oczy bolą, włóż taką flanszę za "grosze" to zobaczysz co ma do wycieków i do innych objawów związanych z nią.
(11-03-2014 09:31)sharan2004 napisał(a): [ -> ]
(11-03-2014 08:34)mirekm71 napisał(a): [ -> ]Ale co ma polos do wycieku? Ja nie wymienialem polosi i tez mi w/w simmering polecial. U mnie w sklepie motoryzacyjnym 18zl, jedna sruba na imbus trzyma flansze i simmering wymieniony. Jesli polos nie bije i nie ma luzu to jest ok.

Za 18zł to ja w serwisie kupowałem oryginał. Nie pisz takich bzdur bo podczas czytania oczy bolą, włóż taką flanszę za "grosze" to zobaczysz co ma do wycieków i do innych objawów związanych z nią.

Zapamietalem, ze wymienili polos a nie falansze. Wspolczuje, ze Cie od czytania oczy bola. Flansze mozna pomierzyc w miejscu, gdzie pracuje simmering. Fajnie, ze kupiles sobie uszczelniacz w serwisie ale ja mam do serwisu 45km a do sklepu 3km, poza tym nie sadze, zeby serwis produkowal uszczelniacze. Z allegro z przesylka wyjdzie drozej i dluzej trzeba czekac.
Mysle chyba, ze chciales tylko napisac, ze nie zakladasz flansz za grosze a uszczelniacze tylko z ASO bo jestes taki bogaty, fajny i wogole a Twoj samochod to jest najlepszy i ocieka zajebistoscia. Pozdrawiam
Panowie wkładam oske do skrzyni i nie jestem pewien jak ten cieniutki pierscień ma być załozony? czy ma byc przy tym miedzianym naciagniety na oske czy zaraz za frezem??
pls szybo bo ide skręcać!!!Big Grin
Stron: 1 2 3
Przekierowanie