Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Klucz specjalistyczny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jeżeli ktoś ma na sprzedaż klucz do kolektora ssącego to chętnie kupię, lub jeżeli ktoś wie gdzie można takowy zakupić proszę o info klucz to T40159
[Obrazek: 3c7cf8b37be6.jpg]
co to za klucz?? Co to sie nim odkreca bo nie kojaże?? Wyglad ana jakiegos splina wiec moze da sie zmodzic samemu. Ja tam lubie takie rzeczy samemu wyspawać.
muszę zwalić kolektor w silniku 2,0 Tdi CR i do tego jest potrzebny ten klucz, można i bez niego to zrobić ale wtedy trzeba zdemontować cały układ paliwowy CR tu masz to o co mi chodzi
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=4381674
widzę ze to jest klucz specjalistyczny i nie ma go nigdzie w ofercie będzie kłopot z dostaniem go chyba ze w serwisie maja na sprzedaż cos takiego w co wątpię ale
Coś tu znalazłem ale czy warta tej kasy?? No ale jak to mówią ja trzeba to trzebaShy ale warto zapytać pierw w naszych serwisach.

https://vw.snapon.com/SpecialToolsDetail...d=24180003
serwis to zeby sam mial na wyposazeniu. Ja bym wybadal jaki to splin i przedluzyl, wyspawal. Ile to roboty.
(05-03-2014 13:40)Bogos napisał(a): [ -> ]Coś tu znalazłem ale czy warta tej kasy?? No ale jak to mówią ja trzeba to trzebaShy ale warto zapytać pierw w naszych serwisach.

https://vw.snapon.com/SpecialToolsDetail...d=24180003

Już obadałem te miejsce, zresztą wiele innych również i lipa bo nie ma wysylki na europę.
(05-03-2014 14:29)wesol napisał(a): [ -> ]serwis to zeby sam mial na wyposazeniu. Ja bym wybadal jaki to splin i przedluzyl, wyspawal. Ile to roboty.

wszystko się zgadza ale ten klucz musi byś na końcu taki rozczapierzony bo dostęp do śrub jest pod kątem i zwykły splin będzie się omykał, musi być taki jak na foto. Czego to skurczybyki nie wymyślą aby ludziom utrudnić życie.
Tak widze wlasnie ze jest taki zaokraglony. ALe mysle ze jakby go tam podszlifowac to by zdal egzamin. Robilem tak z imbusami. Chyba az tak duzego kąta do odkrecenia śrub to sie nie robi co? Nie wiem nie widzialem jak to wyglada w tych 2.0 wiec nie musi sie to udac.
Sek w tym ze taki splin kosztuje okolo 6-10 zl i to pozadnej firmy. Troszke podszlifowac, dospawac jakis twardy kawalek preta i nasadke tez dospawac i masz to co potrzebujesz. Ja tam tyle narzedzi sam narobilem od szczypiec roznych poczynajac do opasek wodnych czy do wymiany filtrów paliwa itp.
Imbus 7 mm niezbedny do odkrecenia zacisku hamulcowego tez mam na nasadce na grzechotke. Super twardy nie do zniszczenia bo imbus king tony.
osobiście bym wolał coś pomodzić przy spline niż tyle kasy wydawać, nie ma rzeczy niemożliwych . Sam wiele narzędzi samemu wyspawałem/zrobiłem od ściagacza do prasy 6T , i trzeba sobie radzić. Spróbuj kupić na przedłużcze spline i spiłować go
a jakbyś spline przyspawał "łamaka''

https://audi.snapon.com/fileserverroot/c...l/3205.jpg

możesz spokojnie odręcać pod kątem
Tam nie ma mowy o włożeniu czegoś grubszego od tego klucza, za mała dziura jest.
Przekierowanie