Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Co oznaczają te błędy: 01176; 65535; 00625
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam mam taki problem podłączyłem vcds lite i wyskoczyły mi takie błędy i nie mam pojęcia co robic i co one oznaczaja
1- to address 25 immobilizer labels
controller 7MO 953 257 R
component IMMO VWZ3Z0W0153444 V68
coding 09600
WSC 00000
VCID 45FDD2174CA
1 fault found
01176-key
65-10-Unauthorized - Intermittent

2-address 01 engine
controller 028 906 021 GT
component 1.9l R4 EDC 00SG 1906
coding 00002
WSC 00020
VCID 67A1389F1663
2 fault found
65535-internal control module memory error
35-10- Intermittent
00625 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-00 - Please Register/Activate

i teraz juz nie podkresla na czerwono
3-address 03 ABS brakes
controller 1J0 907 379 G
component ABS 20 IE CAN 0001
Coding 12812
WSC 00020
VCID 351DA2D71C4F
NO FAULT CODE FOUND

serdzecznie prosze o pomoc
Shareware Version. To Decode all DTCs
Please Register/Activate


Gdybys uzywal normalnej wersji pelnej a nie okrojonej to bys mial wyjasnione co za bledy są.
Tytul tematu tez jakoś sensownie nazwać nie umiesz bo nie wiem czy mam ci wzywac GOPR, TOPR czy moze jakas inna służbę.
Kolego czy coś konkretnie dzieje się z Twoim autkiem czy kupiłeś kabelek i próbowałeś jak to działa? Jeżeli autko jeździ normalnie to wykasuj te błędy (jak możesz oczywiście) i pojeździj, zobacz co się będzie działo. Jak coś się jednak dzieje to napisz jakie są objawy, tu istotny może być jedynie błąd 65535 ale jak nie ma więcej niedomagań to ciężko coś stwierdzić.
witam na poczatku powiem tak jak kupiłem autko a kupiłem jakies pół roku temu po 2mies padł silnik wymieniłem na 2 i dopiero sie zaczeło po pierwsze brak ogrzewania miga klimatronik po odpaleniu i dmucha zimnym jak byly mrozy to masakra przy -25 pali ok tylko po odpaleniu przez jakąś minute dziwnie pracował tak jakby sie dławił i nie wchodził na obroty i po ok min wszystko ok, zaczą mi szarpac na 2-3 biegu ,szarpie tez jak chce raptownie przyspieszyc i tak samo jak raptownie puszcze gaz silnik zaczą głośno pracowac jak ruszam to auto dostaje jakiś turbulencji Angry trzęsie budą czujniki na desce nie pokazuja jak są otwarte drzwi a było ok zmek nie domyka mi tylnej kalpy a było ok wwskaznik od temperatury na desce pokazuje tem tylko do pierwszej kreski a było ok mówiłem to mechanikowi co robił silnik a on rozkłada ręce bo nie wie co jest i tez brak VAGA . I dlatego sam chcialem sprawdzic Vagiem bo nasi mechanicy rozkładają ręce a ja władowałem kupe kasy i dalej lipa i to ostra normalnie jak nie mój samochód
błędy były kasowane i pojawiają sie ponownie
(28-02-2014 22:43)brat21 napisał(a): [ -> ]witam na poczatku powiem tak jak kupiłem autko a kupiłem jakies pół roku temu po 2mies padł silnik wymieniłem na 2 i dopiero sie zaczeło po pierwsze brak ogrzewania miga klimatronik po odpaleniu i dmucha zimnym jak byly mrozy to masakra przy -25 pali ok tylko po odpaleniu przez jakąś minute dziwnie pracował tak jakby sie dławił i nie wchodził na obroty i po ok min wszystko ok, zaczą mi szarpac na 2-3 biegu ,szarpie tez jak chce raptownie przyspieszyc i tak samo jak raptownie puszcze gaz silnik zaczą głośno pracowac jak ruszam to auto dostaje jakiś turbulencji Angry trzęsie budą czujniki na desce nie pokazuja jak są otwarte drzwi a było ok zmek nie domyka mi tylnej kalpy a było ok wwskaznik od temperatury na desce pokazuje tem tylko do pierwszej kreski a było ok mówiłem to mechanikowi co robił silnik a on rozkłada ręce bo nie wie co jest i tez brak VAGA . I dlatego sam chcialem sprawdzic Vagiem bo nasi mechanicy rozkładają ręce a ja władowałem kupe kasy i dalej lipa i to ostra normalnie jak nie mój samochód
błędy były kasowane i pojawiają sie ponownie
Kolego napisz skąd jesteś to może ktoś doradzi Ci jakiegoś mądrego mechaniora z Twojej okolicy, może któryś kolega sam to obejrzy i zdiagnozuje.
Bez logów będzie ciężko coś dokładnie stwierdzić a tym co masz ich nie zrobisz Sad
Jakbyś chciał/musiał grzebać sam to na Twoim miejscu bym chyba zaczął od wyjęcia i wymycia wnętrza sterownika silnika - źle się go wyjmuje w mk1 ale to może rozwiązać sporo problemów, nie zapomnij o wężyku tym co jest w sterowniku on musi być wymieniony na nowy najlepiej olejoodporny.
jestem z Białegostoku woj podlaskie wielkie dzieki za odp tylko jeszcze jak wyjąć ten sterownik z tego co wiem to chyba trzeba wyciągać zegary?
Przekierowanie