Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sharan 2.0 /115 koni sekwencja LOVATTO problem chyba z lpg :-(
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Mam problem z moim sharankiem:-( silnik 2.0, 115 koni, sekwencja gazowa LOVATTO
Niemdosc ze ma problemy z plynnym odpalaniem i dosc dlugo trzeba go "podgazowac" zeby ruszyl bez gasniecia to jeszcze podczas jazdy gdy wskazowka temperatury dojdzie do polowy zaczyna mi szarpac l nie ma w ogole mocy jechac. Na benzynie natomiast tego nie ma. W ogole wydaje mi sie ze moze cos z czujnikami trmperatury jest nie tak, bo na zimnym problem z paleniem a na cieplym nie natomiast na cieplym problem z plynna majaca moc jazda a na benzynie spoko. Juz nie wiem co mam myslec. Mialam jednego mechanika ktory nie wiedzial od czego to i zeby nie bylo sama dochodze do wniostku ze moze to cos z czujnikami temperatury nie tak wiec jest prawdopodobne, ze moge sie mylic... W koncu jestem kobieta i nie za bardzo sie znam. Prosze was bardzo o pomoc bo juz nie wiem na co mam to moje malenstwo "leczyc" pozdrawiam
skad dokladniej jestes? kiedy filtry gazu byly robione? kiedy ostatni raz ktos sie wpinal w kompa? ile km ma przejechane ta instalacja? przyczn moze byc sporo. Jezeli jestes ze slaska to mozesz do nas na warsztat podjechac. Temat do ogarniecia.
Z Pruszkowa wiec daleko. Dzis jak bylo ciemno otworzylam maske i swiece puszczaja skry wiec moze to bdzie przyczyna. Zamowilam swiece przewody i sie zobaczy we wtorek u mechanika. Ps. Na benzynie tez lekko czsem podszarpuje jak sie doczepic
na gazie auto będzie czułe na wszelką niewłaściwą pracę układu zaplonowego. Na benzynie przy jakichś przebiciach może być dobrze, ale lpg już jest na to wrażliwe
Myślę że powinno być ok po wymianie kabli i świec jak niekontrolowane iskierki znikną :-), podzielam też opinię Kolegów że gaz jest wrażliwszy na niedomagania inst. zapłonowej niż benzynka.
Po mojemu kolejność: doprowadzić do ładu motorek na benzynie, następnie na lpg.
Aczkolwiek jeśli to stary ADY to trudno go zmusić do super cykania cichego i równiutkiego jak zegarek ale daje się lubić i ma sporo innych zalet, miedzy innymi długowieczność :-) tak samo jak jego mniejszy brat (nie stosowany w SAG) czyli 1,6 AEE.
Dziękuje za odpowiedzi :-) świece kable i kopułka wymienione i sharanek lata :-)
__________
No i pupa. Wczoraj bylo nawet dobrze a dzis jade i znowu nie ma mocy na gazie i szarpie. Moze i troche mniej albo sobie wkrecam. Myslicie ze trzeba sie udac do gazownika? A moze do elektryka bo i z odpalaniem sa tyci problemiki? Poooomocy.
U mnie bylo podobnie. Po wyczyszczeniu przepustnicy wszystko juz smiga ok , od prawie 2 lat.
Dziekuje, nadminie ludzikom w naprawie. Serdeczneee dzieki
Jeśli na benzynie będzie 100% ok. to raczej nie stawiałbym na przepustnicę, szukałbym raczej przyczyny w zapłonie i gazie.
Jeśli przy benzynie też będzie go czkawka łapać to nie zaszkodzi sprawdzić/przeczyścić przepustnice i może ponownie zapodać nastawy podstawowe.
dokladnie. jezeli NoPB jest ok, a na LPG jest problem to trzeba jechac do gaziarza. Podpiac sie i posprawdzac. Ciągle nie odpowiedziałas na moje wczesniejsze pytania dot wymian filtrow gazu i regulacji. Kiedy co i jak z tym autem
Stron: 1 2
Przekierowanie