Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Muli do 1,5 tyś obrotów :/
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
czy wie ktoś jaka może byc tego przyczyna??? może ktoś się z tym spotkał??? powyżej 1,5 tyś idzie troszkę mocniej ale i tak nie jak powinno to byc przy 115 kucykach pod maską... Z góry dzięki za infoWink
Nie wiem czy Ty sobie robisz jaja czy jak. Do 1500 to turbo praiw nie pompuje a dlawi silnik. Zreszta zrób logi to bedziemy widziec czy turbo pompuje- ile i w jakich obrotach silnika.
Nie robię sobie jaj bo to dla mnie nie śmieszne... nawet jak dam gaz w podłogę to muli go tak jakby dwóch cieci go pchało... mam już od jakiegoś czasu problem który był tu opisywany na temat odcięcia turbo przy wysokich obrotach. jutro biorę się za czyszczenie wymianę N75 i ERG... może to coś da...
Przecież diesel zaczyna się zbierać powyżej 2000 obr, do 1500 obr to nawet rowerzyści szybciej przyśpieszają Wink
No nie do końca ...
Podepnij się pod vaga ...
bez logów turbiny a najlepiej calego kompletu dynamicznych to mozemy sobie robic wywody ze moze przeplywka, moze kierownice sie przycinaja, moze elektrozawor N75 a moze dziura w dolocie a moze pompa podcisnienia czyli w tym przypadku tandem itd.
wydaje mi się że przepływka , raczej nie N75 bo N75 odcinało by ci przy wysokich obrotach i wtedy by mulił a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było by dobrze.
spróbuj odłączyć przepływke i przejechać się na odłączonej powinno być troszkę lepiej i auto powinno sie lepiej zbierać jak tak będzie jesteś w domu.
Najlepiej jak byś maił logi z Vag , było by wszystko jasne.
znawcą nie jestem... ale miałem coś podobnego... problemem był duży nagar 2-3mm w zaworze EGR
No u mnie już niedługo po 12 czerwca szykuje się wyciągnąć egr, turbo i wyczyścić (w leonie)...
owszem EGRem tez moze uciekac cisnienie z dolotu napompowane turbina z tym ze przy tak niskich obrotach to nie ma w zasadzie cisnienia no i na wyzszym tez by uciekalo. W zasadzie to EGR sie otwiera dosc mocno wlasnie na jalowych obr a gdy depniemy gaz to zostaje zamkniety. Po za tym zerkniecie do niego to jakies 5 minut roboty. Odciecie jego to tez szybka sprawa bo odpinamy wezyk i zaslepiamy go by nie rozszczelniac ukladu podcisnieniowego. LOGI i jeszcze raz LOGI dynamiczne to bedziemy widziec prace przeplywki, EGRa turbiny.
Stron: 1 2
Przekierowanie