Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Analiza logów statycznych AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jako że ostatnio udało mi się zakupić kabel + dorwać do laptopa tak więc zacząłem zabawę z VAG'iem.
Ogólnie chce "przelecieć" auto czy wszystko jest ok i głównie sprawdzić stan pompowtrysków.
Na razie porobiłem logi statyczne i mam prośbę o sprawdzenie/ analizę tych że logów ( mam nadzieję że dobrze to zrobiłem ponieważ zabrałem się za to pierwszy raz ).


Log (1 - 000)
Log (2 - 001)
Log (0 - 003)
Log (4 - 004)
Log (7 - 007)
Log (3 - 011)
Log (5 - 013)

Nie wiem czy potrzebnie ale:

Log (6 - 023,023)

Oraz parę fotek zrobiłem z VAG'a:
[Obrazek: Qa0jImFl.png]
[Obrazek: 8cazwfWl.png]
[Obrazek: frPXbCPl.png]
pompki zdorwe ale kąt synchronizacji do poprawy. Generalnie to logi statyczn ena postoju robi sie oczewiscie bez wciskania pedalu gazu ale w BS a nie MB.
Ok to na przyszłość poprawię.
a kąt synchronizacji aż taki zły ? Chyba z tego co widzę to -1,6 do -2,2 ( mogło by być trochę niżej ) - podobno dobrze ustawić na -1,5 ~
Nie wiem czy jest sens to ruszać.
Jak pompki zdrowe mówisz to się cieszę, będzie można je sprzedać jak wpadnie możliwość zakupu AL'ek

A gdybyś miał oceniać "twardo" pompowtryski to jest któryś "gorszy" / słabszy ?

Jeszcze jakoś jak będzie okazja to zrobię logi dynamiczne to może coś więcej wyjdzie.
1 i 3 super a 2 i 4 cut słabsze ale to może być kwestia wyregulowania zeby były super przynajmiej takie jest moje zdanie.niech się wesoł wypowie jak coś zle napisałemSmile
pompki okej, nie ma co narzekac. kąt synchro powinien byc w okolicy 0 ale lepiej jest dac tak -0.5. Wartosci przekraczjace jednostki czy to na plusie czy to na minusie kwalifikuja juz do regulacji.
Przekierowanie