Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Serwo - numery/rodzaje/wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4

sharan98tdi

Witam. Mam sharana 1.9 tdi z 98 roku silnik AFN. Ostatnio zaczęło odzywać się serwo i stracił moc. Mechanik stwierdził, że to przez serwo ucieka ciśnienie i nie ma dobrego doładowania przez co go "muli" i jedzie zaledwie 120. Podzwoniłem po sklepach i okazało się, że nie dostanę takiej części nowej, chyba że w serwisie, w którym jak się okazało serwo kosztuje 1800zł Wink. Znalazłem parę interesujących ofert i teraz mam pytanie. Czy serwo od silnika benzynowego będzie pasowało do TDI? Bo akurat to przypadło mi do gustu, posiada tą gumową obudowę natomiast w moim jest ona rozcięta. http://moto.allegro.pl/vw-sharan-2-0-95-...51135.html . To także nie wygląda najgorzej, jest nawet z pompą hamulcową tylko że nie ma tej gumowej osłonki. http://moto.allegro.pl/vw-sharan-1-9-tdi...47095.html . Wolałbym wziąć to z gumą tylko obawiam się, że może nie pasować. Co myślicie na ten temat? Proszę o w miarę szybką odpowiedź bo irytuje mnie ta powolna jazda Wink
A za przeproszeństwem co ma piernik do wiatraka? Czyli co ma serwo do braku mocy i prędkości maksymalnej?

sharan98tdi

Ponoć przez nie ucieka ciśnienie. Hamulec zrobił się twardy i słabo hamuje. Dopiero przy dłuższym przytrzymaniu zaczyna mięknąć i hamować, no i syczy podczas odbijania. Gość podpiął się pod vaga i pod jeszcze jakieś przewody, i stwierdził że turbo jest ok n75 także tylko że ucieka ciśnienie spod serwa i nie jestem pewien czy od silnika benzynowego będzie pasować do mojego diesla.
powinno pasowac i od benzyny.
mialem ten sam problem , kupilem serwo uzywane ale od diesla za 250zl . od benzyny nie bedzie , jest troche ciensze chyba . Pedal hamulca zaczyna syczeć do początki końca serwa
Hmm a u mnie jest inny objaw a mianowicie przy naciskaniu hamulca cyklicznie 3 ,4 razy pedał hamulca robi się twardy i hamulec jest słabszy tzn trzeba go mocno dusić żeby hamował . Co powiecie czy serwo do [automat-usunięto wulgaryzm] ?
Na Twoim miejscu najpierw sprawdził bym poziom płynu hamulcowego, a później je odpowietrzył.
Czy jak przytrzymasz wciśnięty pedał to pomału wpada w podłogę czy jest na jednej wysokości?? Jeśli odpowietrzenie nie pomoże to możesz mieć padniętą pompkę hamulcową.
Poziom płynu jest ok 2 tygodnie temu wymieniałem wszystkie tarcze i klocki bo się skończyły pedał nie ucieka i nie rośnie czyli układ nie jest zapowietrzony tylko wspomaganie hamulca jest do bani jak by serwo po kilkakrotnym wciśnięciu nie nadążało dmuchać
to jeszcze sprawdź czy jak zwiększysz obroty silnika to się coś poprawia. Może ta pompa vacu słabo daje...

Faktem, ze dwa razy zdarzyło mi się, że przy wymianie raz zacisków (alfa 146) a drugi raz tylnej belki (golf II) po zmontowaniu okazywało się, że hamulce są do d..y bo zbiegiem okoliczności padło serwo...
Właśnie też pomyślałem o vacu sprawdzę Ok dzięki
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie