Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Pompa wtryskowa silnik 1z TDI 90 ps pasuje do silnika AFN TDI 110 ps?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam.Mam sharana 98rok AFN 1.9 TDI 110 ps.Mechanik powiedzial mi,ze konczy mi sie pompa wtryskowa.Moge kupic okazyjnie pompe wtryskowa od sharana ale z silnikiem 1Z TDI 90ps.I czy ta pompa od silnika 90ps bedzie pasowala? i czy auto na tej pompie nie bedzie słabsze?
czesc raczej tak kumpel ma 15 koni i ma taka sama pompe co ja w fabrycznej 90 z motorem 1z a teraz dołozyłem mu chipa do ecu i ma teraz120 jezdze bez zadnego problemu
Pompa od 1Z jest nieco mniej wydajana jak w AFN. W 1Z wydoli na max okolo 145-150 koni te od AFN tak gdzies na 170 koni. Potem trzeba kombinowac z 11stką czyli pompa od paska 90 konnego AHH albo do ALH z golfa 4 czyli 90 konnego ale z automatyczna skryznia biegów. OD golfa 4 pompa ma inne mocowania wiec albo modzenie czyli roztaczanie albo przeszczep gratów do pompy AFN itp. Wtyczki tez sie rożnia w niektorych tych pompach.

Wymian pompy w 1Z na taka z AFN da moze z 5-7 koni wiecej nie. Seryjny 1Z ma ponad 90 koni i zazwyczja okolo 97 koni po wymianie pompy wypadloby raczej zapodac wtryski albo z 110 czyli 205 albo 216 i turbo wieksze. Tka na moc 150 koni to spokojnie w 1Z wystarczy seryjna poma ale wtryski 216 i turbo wieksze i juz po programie taki wynik do ogarniecia.
ja mam silnik AFN 110km i mialem robionego chipa.Ale z gory mi powiedzieli,ze ta pompa u mnie wtyskowa szalu nie robi juz. bo auto jeszcze przed chipem na ciepłym silniku bardzo dlugo krecilo zeby go zapalic. dlatego mysle czy nie wlozyc pompy od 1z 90ps .bo zeby znowu zregenerowac ta moja pompe od 110ps to sa spore koszta?

ta pompa jest z sharana 1z 90ps
Raczje spore ale tkaie gadanie kogos ze sie pompa konczy to bym bral z przymruzeniem oka bo to nie jest wyrocznia.
Ja bym szukal jakas pompe np na forum golfa bo tam sporo osob sprzedaje w super stanie takie pompy gdyz celuja w wieksze moce i im np nie starcza juz 170 koni. Skoro na tkaiej pompie od AFN ktos wykrzesal w golfiorze 170 kuców to chyba złom to nie jest co nie?? Czasami sprzedaja za 400 zl czasami za 300 zl. Bywa roznie.
a to nie będe sobie bral do glowy.w sumie nie chce mi sie wierzyc zeby pompa byla słaba jak auto ma przejechane 196tys.lepiej zainwestowac w jakies wtryski wieksze.slyszalem ze sporo daje.a szczegolnie jak auto ma chipa.
a tak propo to ja tez słyszałem ze pompa do wymiany niestety moja pierwsz pompa miała pekniete 2 sprezyny w srodku po wymianie na stara pompe i po pozadnym czyszczeniu oraz załozeniu nowych uszczelek ,nastepnie ustawienia kata oraz nastawnika pompa jak nowa na dawce 2,2mg mozna było fruwac
dames chyba sam nie wierzysz w ten przebieg w tak starym aucie. Zreszta co ma do tego przebieg. Co auta z przelotem 50 tys km sie nie psuja i nie maja prawa sie zepsuc?? Dzwine myslenie ludzi patrzebia na przebieg. Co mnie to interesuje ile km ma ustawione czy faktycznie nakrecone. Tak przy wtryskach zmienionych napewno wiecej koksu bedzie podlane ale tu chips raczej bedzie wlasnie powodowal problem. Czemu?? Bo robia cporgram podlewasz wiecej paliwa i podpompowujesz powietrza. Wmieniajac wtryski na wydjaneisjze to trzeba jechac na porgram by z dolu zdlawic podlanie paliwem a gore podciagnac bo inaczje to bedzie z dolu batory i rozwali dwumas albo sprzeglo spali. No w 1z nie ma dwumasy okej ale nic dobrego jak z dolu jest za duzo paliwa. Korekta wymagana jak nic. Dobrze by bylo dac wieksza suszare do tego.
na razie dam sobie spokoj z tymi wtryskami.Martwi mnie bardziej dlaczego na zimnym pali odrazu a jak jest cieply dlugo krecii
Moze byc kila przyczyn. A jak odepniesz wtyczke z czujnika temp to tez kiepsko pali czy raczej pali jak na zimnym??
Stron: 1 2 3
Przekierowanie