Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Galaxy AUY, proszę o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
Proszę o analizę logów, auto Ford Galaxy MK II silnik AUY 2002r 1.9 tdi 115KM, auto nie ciągnie, wyrzuca błąd:
1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Po lekturze Forum zostało sprawdzone:

- zawór N75, został podmieniony oraz przeczyszczony, oporność zaworu około 160 omów, na wtyczce około 5v
- przepływka podmieniona na nową
- cięgno w gruszce pracuje
- węzyki gumowe szczelne, sprawdzone pod ciśnieniem

Linki do logów:
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/darek_156490.html
Grupy: 001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/darek_156491.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darek_156492.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/darek_156493.html
Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/darek_156494.html

Z góry dziękuję,
Czujnik MAp jesty uszkodozny. Uzywka na allegro kosztuje okolo 15-30 zl ale wpierw sprawdz kabloteke o MAPa do ECM bo moze zwara jest na kablach i tez tak moze byc.
A czy ten czujnik MAP da się sprawdzić miernikiem? (jeśli się da, to sprawdzać rezystencje?, jakie powinny być parametry i na których pinach sprawdzać)?

Sprawdziłem kable od czujnika MAP do ECM - nie ma zwarcia (również sprawdziłem przejście na wszystkich kablach/pinach - jest).
Kable sprawdza sie tak: Sprawdzasz na poczatek przejscie od Map do ECM. Obie wtyczki na koncach odpiete musza byc. Potem sprawdzasz jeszcze czy nie ma zwary i do masy i do plusa. Czyli dalej z opietymi wtyczkami sprawdzasz do plusa aku i do masy czyli minusa aku. Jesli wtedy nadal bedzie okej to znaczy ze map do wymiany. Takich elementów jak map sensorto nie mierzymy jakie mam opornosci itp.
kable sprawdzone tak jak podałeś - są ok, jutro będzie nowy czujnik - dam znać co i jak

narazie dzięki
wszystko działa dzięki bardzo za pomoc
Przekierowanie