Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: AUY - gaśnięcie po zdejmowaniu głowicy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam.Chciałbym się podzielić i prosić o poradę .Mam sharana 1,9 tdi 115 koni silnik AUY.Po zdjęciu głowicy i zdjęciu wałka rozrządu( bo jakiś plastik od rury ssącej pękł i wleciał do głowicy)mechanik złożył i silnik zapala ale czasem obroty dochodzą do 500,600 i gasnie .Po 6,7,8 razie odpali.Kto mi poradzi co może byc przyczyną ze tak zapala(albo nie zapala) Vagiem nie zgłasza żadnych błędów.
Dziękuje za zainteresowanie i porady.
Krzysztof
Jak zapali juz to trzeba by zrobic logi, sprawdzic kat synchronizacji walka, pompki, moze nawet czujnik walka rozrzadu mimo ze bledu nie wywala, Pompke tandem- cisnienie paliwa. Dla swietego spokoju kompresje jeszcze.
Wiem że cisnienie jest wszędzie 34 atm.jak jest zimny zapala ok i bez tego wachania obroromierza.
Tylko i aż tyle. Dzięki
Niestety trzeba sprawdzic uklad paliwowy plus najlepiej podmianka pompowtryskow.
wesol podmianka pompowtrysków ?...
ja powiem tak sprawdź połączenie kompa ze sterowaniem pompowtryskami może wtyczka ci nie kontaktuje ...

jeśli były by to pompowtryski miałbyś błąd przekroczenia regulacji na pomowtryskach ja miałem box tuning i takie komunikaty miałem (kupiłem z boxem) po wymontowaniu chodzi jak ta lala ....
wtyczka się wkręca na bagnet jak się poluzował może któryś nie chodzić poprawnie...

znajdziesz po lewej stronie silnika patrząc z przodu auta ....
Napewno by byly bledy pompek z ktorymi sa problemy polaczenia. Czyli kwestia sprawdzenia bledow vagiem. Jak dla mnie rzecz oczywista, zreszta swoje auta vaguje dosc czesto wiec nie ma problemu. Zawsze mozna tez zrobic komplet logów i wrzucic na forum.
Nie wiem panowie czy fachowo się wypowiem ale .Pompowtryski zostały podmienione i elektryk gadał coś o parametrach ze dopuszczalne jest 3,5 ???? a jest 0,75,-0,20 .....czyli spoko.Zaraz zajrzę do tej wtyczki .Od poniedziałku sharan idzie na dłużej do elektryka. Poproszę go o komplet logów , które wrzucę na forum.
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Krzysztof
Wrzuciłem filmik jak się zachowuje obrotomierz. Nadal proszę o porady.


http://www.speedyshare.com/files/2845920...omierz.avi
Sory ale ja tu czegoś nie rozumiem gdzie to falowanie ?.

Przecież jak uruchamiasz auto to musi po-włączać kilka życzy np. klimatronik wentylator etc....
i dlatego przez chwile spadają ci obroty (moim zdaniem).

A możesz napisać czy w czasie jazdy masz jakieś dziwne objawy np. mułowaty samochód etc....
Stron: 1 2
Przekierowanie