Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analize logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam proszę o analizę logów ponieważ mój Ford Galaxy MK II silnik AUY ma problem z niedoładowaniem turbo błąd w programie vag to 17964 podmieniłem przepławkę i zawór N75 oraz przeczyściłem wtyczki kontaktem. Nie wiem czy dobrze zrobiłem logi. Poniżej podaje linki do tych moich logów blok przepływki i turbo :
http://vaglog.rtnet.pl/tyger2_155075.html
http://vaglog.rtnet.pl/tyger2_155081.html
widac ze auto po niezbyt dobrym chp tuningu ale to juz pomijam. Jakies problemy z doladowaniem. Sprawdz ciegno i gruszke od geometrii na turbinie ael tez i czy kruciec na pompie vaq ( tandemowej) nie ma luzu ewentualnie nieszczelnosci gdzies na wezykach oraz wezu od serwa hamulcowego.
Przeplywki sie nei czepiaj tak jak i N75 bo sa okej a nawet przeplywka wskazuje za duzo z racji niezbyt dobrego chipsa.
Dlaczego sądzisz ze moje aut jest po złym tuningu
Wg parametrow jakie ktos zadal tak mi sie wydaje.
Kto robil ten soft??Masz moze jakis wykres z hamowni??
Takie auto już sprowadziłem z Niemiec
Jedno mnie zastanawia. Popatrzcie na to [Obrazek: min_3a5c610684eb16315a885dda7a6d.jpg] Uploaded with fotem.pl
Czy WOLF to nie był galaxy z fabrycznym pakietem jakimś sportowym? Może ten chips fabryczny i taką lipę wsadzali?
Ktos sie podpisal robic chipsa. Ja mam podpisane Tune Up,PL. Nie bylo zadnych chipsow fabrycznych. Chcesz miec wiecej fabrycznie to sobie bierzesz silnik ASZ albo BTB i masz wiecej. Po co brac AUY i go chipsowac. Poza tym ani ASO ani w fabryce nie robia chiptuningu bo to robi inna firma zewnetrzna.

A tu autor tematu jak mowilem ma jakis wirus zaladowany i jak wspomnial ze tkaie auto przyjechalo z DE. To typowy tzw german wgrany. Czyli nieudolny wirus bo oni tam sie nie znaja kompletnie na chipsowaniu.
(07-01-2014 21:43)wesol napisał(a): [ -> ]Ktos sie podpisal robic chipsa. Ja mam podpisane Tune Up,PL. Nie bylo zadnych chipsow fabrycznych. Chcesz miec wiecej fabrycznie to sobie bierzesz silnik ASZ albo BTB i masz wiecej. Po co brac AUY i go chipsowac. Poza tym ani ASO ani w fabryce nie robia chiptuningu bo to robi inna firma zewnetrzna.

Wiem, że firma zewnętrzna, ale producenci współpracują z nimi, dlatego tak napisałem. Tak jak np. ABT w audi, AMG w MB itd.
Znalazłem trochę rachunków jak dostałem przy kupnie od turasa tego mojego forda
http://www.fotem.pl/show/full/4514eeac7b...e44ad933fb
http://www.fotem.pl/show/full/971e09900c...109b86982e
http://www.fotem.pl/show/full/303b76ebea...e81406fcdb
http://www.fotem.pl/show/full/87ce4f16b5...3b83d4a8ed
Diagnoza postawiona pacjenty wyleczony. Wężyk gumowy ten cienki idący od zaworka n75 do do turbiny przy samej turbinie przerwany i tam uciekało podciśnienie które nie podnosiło sztangi. Moc przybyła auto ciśnie jak szalone. Chyba 20 kucy mu przybył he he mój 150 konny galaxy ciśnie jak szalony radość nie do opisania.
Dziękuje wszystki którzy odpowiedzieli na mój post.
Przekierowanie