Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Przed zakupem Sharana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Koledzy !!!

Mam pytanie powiedzcie mi na co szczególnie uwagę przed zakupem sharana 2.0 TDI 2007.

Bardzo proszę o odpowiedz Smile

Pozdrawiam !!!
Wtryski,turbo,dwumas,napęd pompy olejowej,najlepiej do ASO zadzwonic nr VIN,ewentualnie UPG, a reszta to pryszcz...
Wlasnie tak jak pisze goozik najlepiej wstawic go do aso niech przesledza oto link 14min45sek warto zobachttp://www.youtube.com/watch?v=jA4MWR09XKgzyc

chyba cos zle skopiowalem zaraz sie postaram naprostowac

http://www.youtube.com/watch?v=jA4MWR09XKg
ja bym odpuscil 2.0 tdi , kolega mial takiego to nie mogl go sprzedac wlasnie przez ten silnik , a drugi znajomy 2 razy silnik wymienial , sharany z 2007 roku
Ja odpusciłem sobie 2.0 na korzyść 1.9 tdi i jestem zadowolony.
Na początku brak wiedzy co do tych silników skutkował ich sporą awaryjnością. Teraz mamy sporą wiedzę co jest słabym ogniwem w tych silnikach i właściwa reakcja w odpowiednim momencie sprzyja bezawaryjnej eksploatacji. Fakt, nie zawsze jest to tanie i rzeczywiście 1,9 tdi ma tutaj znaczną przewagę. Jednak rozpowszechnianie "mitów" (teraz to już nie mity tylko fakty) na temat tego 2 litrowego silnika wpływa na jego odsprzedaż. Pewnie dlatego możesz go kupić w okazyjnej cenie.
silnikow 2.0 jest tez cala masa rodzajow tak jak i 1.9 wiec tu tez istotna sprawa jest wybór tego konkretnego przypadku. Coprawda w SGa bylo ich zdaj sie tylko dwa rodzaje w sumie praktycznie nic sie od siebie nie rozniace 2.0 ale tak ogolnie to koncern vag narobil ich troszke od takich ktore sa jedynie rozwiercona jednostka 1.9 po calkiem inne konstrukcyjnie. Poza tym dochodzi tez to ze najczesciej w tdi stosowano raczej tanie elementy boscha ale tez byly inne jak siemens ktory jesli chodzi o wtryski jest dosc drogi, nienaprawialny juz tak latwo jak bosch itp sprawy.
Zatem wybór silnika musimy sobie realizowac nie tylko pod kątem parametrow( mocy) czy spalania ale tez i ewnetualnych napraw w przyszlosci.
Dzięki za te wskazówki Pozdrawiam !!! Smile
najlepszy jest 2.0 tdi bmm lub bmn zero problemu w układzie korobowo tłokowym bo brak felernej pompy olejowej jeszcze mozna do prkatycznie kazdego 2.0 tdi wsadzic pompe olejowo z 1.9 tdi pd tylko trzeba zaslepic 1 kanał olejowy i silnik praktycznie bezawaryjny jednak wole 1.9 tdi gdy łatwiej odsprzedac jak kupujacemu wytłumaczysz ze masz 2.0 tdi z pompa oleju 1.9 tdi kazdy sie wystraszy 2.0 tdi juz ma zepsuta opinie przez debili taka prawda ogolnie gdy by nie pompa oleju to nie było by tak zle
dodam tylko ze przeróbka to koszt ok 400-600zł wiec nie sa to mega wielkie pieniadze a najwazniejsze ze juz nie patrzysz cała droge na fis kiedy pokaże sie oliwiarka hehe
Przekierowanie