Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Grubości lakieru !!!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Koledzy

Zamierzam zakupić sharana 2007 2.0 TDI. I moje pytanie jaka powinna być grubość powłoki lakieru. Jestem ciemny w tych sprawach więc proszę o pomoc i wytłumaczenie tego tematu.

Z góry dziękuję Pozdrawiam !!!
Grubość lakieru to wg. mnie temat rzeka, wg. mnie ori lakier powinien być w takim galaxy do 140mikronów, cały równy skoki pomiędzy elementami max 20 mikronów czyli 120-140, sprawdzaj dokładnie wnęki i drzwi z lewej strony. podłużnice.


Chociaż powiem ci, że widziałem galaxy które było kupione jako bezwypadkowe a po dokładnym obadaniu wyszło że było lakierowane całe z wierzchu bez wnęk i tylnej klapy.


Jak kupujesz auto to należy je oglądać nie tylko z bliska ale również z dystansu i patrzeć jak wygląda odbicie lakieru.
Byłem raz przy pomiarze sharana: każdy element co 15-20 cm.
I tak jak b-rad pisał - wyszło max 140mikronów tam gdzie nie malowane Smile czyli dach i tylna klapa w tamtym aucie. Aby zgubić nowy kolor, nikt dachu nie maluje - więc tam spodziewaj się ori grubości.
Elementy malowane miały około 220-250 mikronów. Maska w tym egzemplarzu była mocniej przepracowana bo dochodziło do 300 mikronów z odchyłkami -20.

No a wg. mnie lakierowane auto nie musi oznaczać wcale mega wtopy - zwłaszcza jeśli jest to dobrze zrobione. Wiadomo, że "czerwona lampka" powinna się zapalić, ale ja bym takiego auta nie skreślał (przyczyn malowania może być wiele (np. odświeżenie lakieru) - ale to moje pryw. zdanie. Smile
Do tego sprawdź szyby : jeśli nie zgadza się grubość lakieru i oznaczenie na szybach, a reszta po sprawdzeniu jest ok i auto ci się podoba - to masz ból głowy Smile

pozdrawiam
Nawet wystarczy jedna rysa przez całą długość auta i jest to kwalifikowane do malowania, czyli ktoś sobie gwoździkiem przejechał, naprawili a równie dobrze auto mogłobyć dobrze pokiereszowane z tamtej strony. Ja zawsze szukam spawów, na pasie przednim raczej zawsze są jakieś naklejki, jak kupujemy nowy to ich nie ma, śruby które trzymają przednie błotniki powinny być pomalowane w kolor, najczęściej na szczegółach można złapać, a tak jak koledzy mówili malowane, nie znaczy trefne. Pozdrawiam i powodzenia przy kupnie Wink
Ja spotkałem się z innym przypadkiem, który też trzeba brać pod uwagę. Wiele elementów można wymienić w ori lakierze i autko odsprzedane od ubezpieczyciela znajomy robił dla siebie w warsztacie u szwagra. Można sobie mierzyć miernikiem. Trzeba niezłego specjalisty, by zorientować się co było wymieniane.
PS. Jak to jest z tym rocznikiem. Mówi się, że oficjalnie VW zakończyło produkcję Sharanów w 2006 roku. Dopiero w 2010 pojawiła się obecna wersja tego samochodu. Tymczasem spotykam ogłoszenia Sharików nawet z 2008 roku.
Nie wiem kto tak mówiSmile ja mam 2008 produkcja modelowy i pierwsza rejestracja 2009. skoro się sprzedają2008 to znaczy że tak były robione, przecież nikt nie zawyży rocznika produkcji bo to już przegięcie by byłoSmile rok to się da bo różnie można załatwiać rejestrację auta.
Galaxy skończyli produkować w 2006 Wink Sharana i alhambrę tłukli do 2010.
(01-01-2014 12:09)Scrappy napisał(a): [ -> ]Galaxy skończyli produkować w 2006 Wink Sharana i alhambrę tłukli do 2010.

No to wszystko jasne.
Dziękuję bardzo z wypowiedz !!! Smile
Ja również dziękuję. Pozdrawiam. Wiedziałem, że jak dobrze poszukam to znajdę w necie rozwiązanie.
Stron: 1 2
Przekierowanie