Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Silnik 2.0 TDI 140 KM
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Koledzy czy wiecie coś na temat silników 2.0 TDI w sharanach z 2007 roku. CZY SĄ ONE AWARYJNE ??? Potrzebuje pilnej odpowiedzi ponieważ zamierzam dziś kupić auto. Smile
do SGA byly dwa motory wkladane 2.0 z moca 140 koni a mianowicie BRT i BVH. Aczkolwiek nie orietuje sie jak z ich przypadlosciami itd. Trzebaby sprawdzic jak jest rozwiazany naped pompy olejowej, czy sa w obu walki wyrównoważajace i czy cierpialy na ta nieszczesna przypadlosc wadliwej glowicy itd. Moze jeszcze na uklad wtryskowy itp.

Tu taka mala wzmianka naklaniajaca do refleksji: klik1

A TU juz rozmawialismy na temat tych jednostek.

Plusem jedyniejest to ze chyba jest to rozwiniecie silnika 1.9 bo wyglada ludzaco podobnie no i jest to jednostka 8 zaworowa.

A TU masz bardzo ladna rozpiske ktory co ma i co mu moze dolegać. Daniel bardzo ładnie to ujął.
Cytat posiadacza BRT:
"Witam
Jestem nowy na tym forum więc zacznę od przywitania się. Jestem posiadaczem Sharana 2.0 Tdi typ BRT 140 km, rocznik 2006. Niestety, jak to bywa w silnikach 2.0 TDI, uszkodziła się pompa olejowa, co wyrządziło duże szkody w silniku. Zatarty wał korbowy z korbowodami. Nie wiadomo jeszcze czy rozrząd i turbina także się nie uszkodziły oraz w jakim stanie jest blok silnika po tej awarii. Przebieg auta to 170 tys km. Otóż moje pytanie, czy ktoś z Was miał już do czynienia z naprawą takiego silnika, ew. wymianą. Gdzie można kupić z pewnego zródła części bądz silnik, lub też jaki ew. model silnika byłby kompatybilny z osprzętem tego auta. Mowa tu o silnikach 2.0 TDI z innego modelu, np passat. W grę wchodzi także sprzedaż auta w dobrej cenie w takim stanie silnika w jakim jest, chciałbym jednak podjąć się próby naprawy. "

Jak dla mnie to wszystko w temacie tego silnika niestety.
duzo ludzi zakłada 2.0 tdi od golfa v zero problemu w układzie korbowo tłokowym
lub tez wkładaja naped pompy oleju od starego 1.9 tdi pd trzeba tylko zaslepic 1 kanał i silnik prawie jak 1.9
z reguły turbo smietnik wiec koszty jakies 5 tys zł
Przekierowanie