Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: MK1 ori. kluczyk scyzoryk , dużo roboty??
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
zauwazylem u kogos na forym ,ze zalozyl oryg scyzoryk 1J0 do swojego mk1 , nie moge znalesc teraz i pisze do wszystkich , czy dozu z tym roboty i jakie koszta calej tej imprezy , widzialem ,ze ktos mial nowke surowy kluczyk
i jakos mnie natchnelo Tongue
chyba scrappy cos o tym pisal ostatnio
Próbowałem wielu różnych kluczyków i 1j0 nie podejdzie. Tylko taki z 7M3 w numerze.
aha , pisalem ,że gdzies widziałem i napisałem 1J0 , 7M3 też dobrze ale nadal nie wiem ile roboty i jaki koszt tej przyjemności , czy wnetrznosci ze starego kluczyka sie nadaja ?? czy cala elektrykę trzeba zaprogramowac pod moje auto ?? nie wiem jak by to ogarnac ...
1. Dorabiasz grot.
2. Programujesz immo (mając dwa swoje, trzeci pójdzie bardzo łatwo), ew. przekładasz pastylkę ze swojego.
3. Programujesz pilota (7M3 działa jako bezpośredni zamiennik oryginału).

Reszta na priwa.
Z IMMO będzie gorzej. Jeśli masz PIN to jest prosta sprawa. Jeśli nie posiadasz pinu to ktoś musi go zczytać, dopiero wtedy dorobisz nową pastylkę. To nie jest tak że "skopiujesz" stary transponder. Kiedy programujesz nową, trzeba zaprogramować wszystkie kluczyki od nowa. To są transpondery ze zmiennym kodem, działa to wg jakiegoś algorytmu, trzeba usunąć wszystkie klucze i od nowa zaprogramować. Elektronikę bierzesz z nowego pilota "scyzoryka".

Czy ktoś dorabiał grot? Ile kosztuje? Mam grot czysty tylko frezik potrzebny.
oho coś czuje ,ż ejak jakiś magik sie dorwie to juz nie odpale Tongue
1. Frez grotu - 40 zł.
2. Mając dwa oryginalne klucze (dwie zaprogramowane pastylki) można zaprogramować 6 kolejnych.
tak mozna 8 pastylek immo zaprogramowac ale tylko 4 piloty.
Witam wszystkich. Jestem na etapie kompletowania wszystkiego co potrzebne do dorobienia kluczyka. Kluczyk z czystym grotem, transporterem i pestka jest już w drodze. Mam sharana z 2004 1.9 tdi 131.

Wyżej czytałem ze prawdopodobnie pin jest zmienny, czy ktoś może to potwierdzić na 100%? Jak na razie u siebie sprawdzałem pin 3 razy w kilku dniowych odstępach. Jest on bez zmienny. Procedure adaptacji kluczy juz przerabialem nie raz ale na modelach do 2001. Dlatego chciałem sie dowiedzieć od którego roku lub modelu występuje zmienny pin.[/size]
Stron: 1 2
Przekierowanie