Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Galaxy TDI AFN 110, Logi do analizy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, dziś ustawiłem kąt wtrysku (było 0 jest ~52). Auto gdy spadła temperatura bardzo kiepsko zaczęło palić wymieniłem również świece żarowe. Test odpalania zrobię po nocnym postoju. Pompę przesuwałem do silnika. Auto jest żwawsze i dużo ciszej pracuje. Mam nadzieję, ze spalanie spadnie (
obecnie w cyklu miejsko-wiejskim spala ok 10,5l/100km a w trasie z lawetą 9l/100km).
Zrobiłem logu statyczne oraz dynamiczne wg wytycznych kolegi wesol jednego topiku. Czy mogę prosić o analizę logów i opinię czy wszystko jest w porządku, czy może ewentualnie coś jeszcze trzeba poprawić... Pozdrawiam
- w Blokach pomiarowych(MB):
000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013
Log (0 - 007)
Log (1 - 004)
Log (2 - 000)
Log (3 - 003)
Log (4 - 013)
Log (5 - 011)
Log (0 - 001)

- w Nastawach podstawowych (BS):
000 , 003 , 004 , 011
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
Log (3 - 011)

Logi dynamiczne:
Log (0 - 001,001)
Log (1 - 008,008)
Log (2 - 000)
Log (3 - 004)
Log (4 - 001)
Log (5 - 003)
Log (6 - 011)
Log (7 - 010)
brak zastrzeżeń.
Cieszy mnie to bardzo Smile
Pozdrawiam Świątecznie
Turbo cacy
korekty wtrysków - minimalne
kont wtryski (ststyczny) - prawie książkowy
004 też ładnie zgrywa.

śmigać i modlić się o następne 150-200 tys w tym stanie. Smile
Turbo było regenerowane w zeszłym roku jeszcze przez poprzedniego właściciela (na padnięte turbo galax przyjechał z Włoch).
nie kont tylko kąt. korekt wtryskow sie w vpku nie sprawdza bo tu i tak nie ma ingerencji w ich wartosci.
Przekierowanie