Całkiem udane te silniki.
Z poważniejszych przypadłości ,które mogą się trafić ;to wadliwy zawór egr(ok 1500zł )awarie czujnika ciśnienia (250 zł)i czujników temp. w DPF ok500zł,czasem turbo ,ale to w każdym..
Ale,ogólnie bezawaryjne te jednostki tylko mało zrywne.
Za to bardzo ładnie pracują,dużo ciszej od pompek...
nieprawda
to jest ten sam silnik co jest w roomsterze
a jako ze pracuje w skodzie powiem ci ze to jezdzi
naprawde przyzwoicie
nie koniki tu ważne
Osoba która miałaby tym jeździć jeździ teraz Fabią 1.4MPI chyba 60KM także i tak gorzej nie będzie
Czyli mówicie że można brać pod uwagę taki silniczek i nie będzie wtopą jak np. pierwsze 2.0TDI?
Nie no w tym roczniku to wtopy z motorownia raczej nie bedzie to nie to co te pierwsze 2.0TDI
O kolego!
Przez okres kilkunastu lat to trochę sie w motoryzacji ruszyło nie powiem,klient będzie BARDZO zadowolony ,fabia "czeska lipa "(potoczna nazwa MPI) to studnia bez dna ,a komfortu jazdy za .grosz,usterki notoryczne ,zawieszenie,motor,podnośniki szyb itd ...
Niech bierze tego CR -jak królewna się poczuje
(20-12-2013 01:10)piwek86 napisał(a): [ -> ]nieprawda to jest ten sam silnik co jest w roomsterze a jako ze pracuje w skodzie powiem ci ze to jezdzi naprawde przyzwoicie nie koniki tu ważne
Aczkolwiek zauważ Piwek ;roomster na innej płycie jest robiony,turan cięższy od octavii jest...a roomster to -przod fabia,tył-octavia..
Wlasnie toć jak limuzyna po tej fabi bedzie
(20-12-2013 01:26)goozik napisał(a): [ -> ]O kolego!
Przez okres kilkunastu lat to trochę sie w motoryzacji ruszyło nie powiem,klient będzie BARDZO zadowolony ,fabia "czeska lipa "(potoczna nazwa MPI) to studnia bez dna ,a komfortu jazdy za .grosz,usterki notoryczne ,zawieszenie,motor,podnośniki szyb itd ...
Ja miałem tą Fabię wcześniej (nówka z salonu) i tylko uszczelka w tylnych drzwiach mi się odklejała tak to wszystko było OK poza tym że była mała (hatchback) i nie miała klimy. Rocznik 2003, koło 110kkm (oryginalny). Ode mnie poszła z przebiegiem 33.000km a przy 45.000km UPG. Przy 100.000 znowu było UPG. Jak kupowałem to koleś z serwisu mówił że z tym silnikiem trzeba będzie uważać żeby go nie przegrzać, a jak będę chciał mocno deptać to żebym wziął inny. Podobno 1.4 ale volkswagenowskie były lepsze.
Co do tourana to jeszcze nie wiadomo jak będzie, ale jednak gdyby się zdecydowała to lepiej coś wiedzieć o tym silniku
Dzięki za odpowiedzi wszystkim w tym temacie.
bardzo udana jednostka sam go ujeżdżam w Fabi żadnych problemów.
Właśnie w fabi wczoraj zrobiłem 90 tysięcy w ciągu niecałych 3 lat bez najmniejszych problemów , jak i z silnikiem bez problemów jak i z całym autem.
bardzo dobry silnik
do dziś do tłuczemy w wieeelkich ilościach , polecam !