Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: pompa wtryskowa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7

siderski1

Witam wszystkich
Proszę o pomoc w sprawie pompy wtryskowej w sharanie 99r 1.9 tdi 110kM.
Mam wyciek z górnej części pompy, pokrywy. Przykręcana jest na 3 torksy i jedną dziwną śrubę. Czy jak odkręcę górną część to pompa sie nie przestawi i czy nie jest problemem wymiana uszczelki.
Z góry dzięki.
to jest nastawnik dawki na pompie. Wlasnie sie go przesuwa jak jest cos nie teges. Do tej srubki jest specjalny klucz ( nasadka ale mala nasadka 7 mm tez da sie odkrecic tylko trzeba ja nabic. Przed odkreceniem zaznacz sobie na tym nastawniku i na pompie ustawienie najlepiej zrób kreske jakms ostrym narzedziem. Przestawienie nastawnika o 1 mm to juz bardzo duzo i albo nie bedzie schodzic z obrotow lub trzymal po odpaleniu np 3000 obr albo bedzie problem z odpaleniem i gasniecie. Musi byc idealnie bo odczujesz roznice na bank.
tu masz kolego wszystko jak to zrobic
To nie jest nastawnik jak koledzy piszą tylko pokrywa nastawnika i jak będziesz wymieniał uszczelkę to bez obaw nic się nie przestawi.Uszczelkę dostaniesz w inter carsie za 10 zł pare min roboty i po sprawie.Powodzenia
Witam.W moim przypadku cieknie ropa z uszczelki pod nastawnikiem pompy-serwis Boscha w Pisarzowicach za wymianę tej uszczelki zawołał sobie 480 zł-zapytałem dlaczego tak drogo-to stwierdzili, że trzeba pompę wymontować z silnika ,wymienić uszczelkę a potem to wszystko razem poustawiać na komputerze-idę na "skróty" -robię sam.O efektach powiadomię na forum.
Mozna samemu albo ustawiac napeicie na nastawniku wzgledem odczytow na vagu albo na czuja. PRzed demontażem wez nożem zrob kreske na pokrywie nastawnika i na obudowie jednym pociagnieciem. Wtedy po wymienie uszczleki pryz zakladaniu bedziesz mial odnosnik jak ma byc ustawiony nastawnik. Tylko trzeba dobrze trafic nastawnikiem w przestawke w pompie. Chyba zauwazyles ze jedna srubka na nastawniku ma inny łeb ale nasadową chyba siódemką da sie ja odkrecic.
Witam>Dzięki Wesol za podpowiedź, ale przy okazji mam jeszcze jedno pytanie:Przy odkręcaniu nastawnika trzeba też odkręcać tą czarną wtyczkę z przewodami elektrycznmi ? -tą macowaną na 4 śrubki torxy-czy tam też jest pod nią jakaś uszczelka-czy jest to tylko typowe złącze elektryczne?-lepiej madrego zapytać jak coś samemu urwać a potem kupić nowe- a nowy nastawnik?-to nie są tanie rzeczy!
Mysmy z Arturem podmieniali nastawniki z innej pompy bo nei chcialo sie nam szarpac calej pompy i nie odkrecaliszmy nic wiecej poza tymi czterema srubkami od samego nastawnika.
Witam.Dobra dzięki-tak zrobię.
Witam.Mam pytanie- w związku z tym ,że kolega ma WAG-a z programem VW chciałem po wymianie uszczelki nastawnika pompy ustawić dokładnie zapłon i tu pytanie w który m miejscu dokładnie tego na WAG- szukać-jast temp.silnika, obroty dawka paliwa i po po prawej stronie korekta zapłonu /w moim przypadku 3%/ czy są jeszcze inne wartości na WAG u odnośnie ustawienia zapłonu-dodam tylko że mam silnik VP- silnik AFN.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie