Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Nierówna praca i dymienie !
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich !
Mam o to taki problem,gdy odpalę sharana 1.9 tdi 110 KM ,silnik zapala normalnie ,ale chodzi nie równo ,jakby na trzech garach, mocno kopci na biało, zaczyna pulsować kontrolka ze spiralą od podgrzania świec żarowych ! Obroty trzyma na 800 !
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc,czy jest to poważny problem, gdzie szukać , od czego zacząć !
Z góry Bardzo DZIĘKUJĘ !
Musisz sprawdzić świece żarowe.Samemu możesz to sprawdzić zdejmując kapturki ze świec i kablem dotknąć metalowej końcówki świecy i PLUSA akumulatora.Jeśli zaiskrzy to świeca jest dobra,jeśli nie-do wymiany.
Dzięki, co jeszcze może być? Chciałbym po kolei sprawdzać i eliminować przyczyne!
sprawdź błędy na Vagu ....
Nierówna praca może wynikać z uszkodzonego np. pompowtrysku
masz pompo wtryski czy pompę ?.
biały dym oznacza spalany płyn chłodniczy, co by oznaczało uszczelkę pod głowicą, a zbiorniczek wyrównawczy czysty czy czarny z olejem ?.



jak by to były świece to miał byś trudności z zapalaniem ale po chwili było by wszystko ok...
(02-05-2011 22:47)fotograf123 napisał(a): [ -> ]sprawdź błędy na Vagu ....
Nierówna praca może wynikać z uszkodzonego np. pompowtrysku
masz pompo wtryski czy pompę ?.
biały dym oznacza spalany płyn chłodniczy, co by oznaczało uszczelkę pod głowicą, a zbiorniczek wyrównawczy czysty czy czarny z olejem ?.



jak by to były świece to miał byś trudności z zapalaniem ale po chwili było by wszystko ok...

silniki 110 KM były na pompie .
A to jasne pomowtryski odpadają ( będzie taniej) ale ja stawiam na uszczelkę ....
Sprawdz czy podczas rozgrzewania się silnika nie twardnieje ci przewód gumowy łączący blok silnika z chłodnicą ,jeżeli tak to fotograf ma racje będziesz miał uszczelkę pod głowica do wymiany.
Mam silnik 110,jest na pompie! Zbiorniczek wyrównawczy jest czysty,sam płyn bez oleju ! Z rozgrzaniem silnika może być problem, nie chcę za bardzo uruchamiać silnika,z obawy ,abym bardziej czegoś nie uszkodził ! Tak jak pisałem ,po odpaleniu chodzi nie równo,jakby na trzy gary i potężnie smrodzi-dymi na biało !
Koleś mi podpowiedział ,że mogły pierścionki się skończyć na którymś cylindrze,ale czy wtedy kopcił by na biało ?
Bardzo Dziękuję za pomoc!
Jak usuniesz usterkę to opisz ją ,może komus innemu z forum pomoże twój opis.
Witam !
Problem został usunięty,na trzecim cylindrze nie miał sprężania, problemem był wypalony zawór!!!
Trochę kasy poszło ,ale już wszytko jest GITARA !
Dzięki !
Przekierowanie