Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Brak awaryjnych ,kierunkowskazów ,cz i podswietlenia kabiny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam.
sharan 2000r.po lifcie

Po podłączeniu nowego akumulatora przestał działać centralny zamek ,kierunki ,awaryjne i podświetlenie kabiny.
Posprawdzałem bezpieczniki i raczej wszystkie dobre lecz brak zasilania do bezpieczników 25 oraz 55,56,57,58,59,60,61,62.
Czy jest jakiś bezpiecznik przed tymi ?
Gdzieś na zdjęciach widziałem że pod modułem komfortu znajdują sie dwa bezpieczniki 55 ale nie wiem za co one odpowiadają.Trochę jest rozbierania żeby się do nich dostać.
Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać ?
Pod maską przy aku..
Przy aku też sprawdzałem i wszystkie dobre
To pewnie coś z lewym przednim zamkiem masz skopane ,albo wiązką drzwi,..
Nie znam się ,ale wydaje mi sie ż gdyby był problem w drzwiach to do bezpieczników prąd by dochodził.
Nawet diody w drzwiach od centralnego sie nie świecą.
stawiałbym na jakiś bezpiecznik lub moduł komfortu bo wcześniej wszystko działało.
Stało się tak jak wieczorem wyjełem aku i rano włożyłem nowe.
Hmm, a może za słabo klemy są dokręcone?
Albo jakieś zwarcie poszło...
Być może skok napiecia podczas podłanczania aku.
ale co mogło uszkodzić.Poza tymi usterkami to auto sprawne,wszystko działa.
Tak jak pisałeś wyżej. Tego typu usterki mają zazwyczaj związek z modułem komfortu.
A czy ewentualnie w przypadku kolegi jest możliwość rozprogramowania się modułu komfortu?

Ale to też po wyjęciu aku by się raczej od tak nie stało...

Edit : ale z drugiej strony moduł komfortu ni cholery nie odpowiada za awaryjne czy kierunki,...
Kolego spróbuj wymienić bezpieczniki odpowiadające za kierunki , i ten od podświetlenia kabiny.
Witam.Problem rozwiązany.
Była luźna wtyczka która wychodzi z tej czarnej skrzynki bezpiecznikowej koło aku.
Człowiek zawsze szuka czegoś dalej a nie widzi pod nosem.