08-12-2013, 20:46
08-12-2013, 20:46
09-12-2013, 12:57
cześć
miałem dokładnie to samo - zamienili mi przy wymianie serwa
jak masz kanał to możesz zobaczyć który przewód do którego koła idzie
na pompie oznaczenia są VL (lewy przód), VR (prawy przód), HL (lewy tył), HR (prawy tył) - połowa ma inne gwinty i nie da się skręcić inaczej
teraz jest ok widać że przewody pasują - jak chcesz to możesz sprawdzić VAGiem które koło hamuje - poszukaj na forum bo było kiedyś jak to zrobić
miałem dokładnie to samo - zamienili mi przy wymianie serwa
jak masz kanał to możesz zobaczyć który przewód do którego koła idzie
na pompie oznaczenia są VL (lewy przód), VR (prawy przód), HL (lewy tył), HR (prawy tył) - połowa ma inne gwinty i nie da się skręcić inaczej
teraz jest ok widać że przewody pasują - jak chcesz to możesz sprawdzić VAGiem które koło hamuje - poszukaj na forum bo było kiedyś jak to zrobić
09-12-2013, 14:28
Zdjęcie zapożyczone i wg niego sie pokierowałem.
teraz abs prowadzi dobrze, przed tem twardy pedał i jedno koło zblokowane. Dzieki bede kopał, usterka usunięta, napotkałem 2 tematy na necie z takowym blokowaniem, w kazdym rozwiązanie tkwiło w zamianie przewodów. pozdraiwam
teraz abs prowadzi dobrze, przed tem twardy pedał i jedno koło zblokowane. Dzieki bede kopał, usterka usunięta, napotkałem 2 tematy na necie z takowym blokowaniem, w kazdym rozwiązanie tkwiło w zamianie przewodów. pozdraiwam