27-11-2013, 18:52
Witam, niestety 2 tyg. po kupnie auta rozwalił się napinacz rozrządu i przekoczył pasek. Zawory były całe, wymieniłem popychacze bo pękły dupki, nowe prowadnice, nowy rozrząd, uszczelka pod głowicą i coś mnie podkusiło aby rozebrać turbawkę bo ciężko chodziła geometria. Wyczyściłem środek, wszysko lala pupa, poskładałem no i muł straszny, zapłon ustawiłem na 60-63. Ogólnie silnik chodzi bdb, dźwięk itd. Po złożeniu troszkę bardziej słychać wtrysk na obrotach ale wszystko w normie, przedtem pracował bardziej miękko, ale wszystko w normie,
Podłączyłem pod vaga, auto rozgrzane laptop na siedzeniu pasażera, 1000obr, 3 bieg i pedał w podłogę, max ile zapompuje to 1610mbar. Wartość n75 oscyluje w granicach 65% a afn z tego co mi wiadomo w peaku powinno nawet 1,1 bar dmuchnąć a 0.9 stabilnie.
Sądzę, że przyczyna tkwi w ustawieniu cięgna sztangi, lecz gdy je troszkę skróciłem był kop mocny przy 2000obr i dalej słabł znacznie, wartość n75 oscyluje w granicach 65%.
Podłączałem również samo podciśnienie omijając n75 czyli chodził na największym pałerze, nie miałem podłączonego wtedy kompa ale jednak różnica w mocy była ogromna.
Od czego byście zaczęli ? Czy sztanga od geometrii musi być ustawiona w punkt ? Bo przeciez ciśnieniem i tak reguluje n75....
Czy podczas zamiany n75 z n18 będzie różnica w pracy auta ? Pozdrawiam proszę o odpowiedź.
Podłączyłem pod vaga, auto rozgrzane laptop na siedzeniu pasażera, 1000obr, 3 bieg i pedał w podłogę, max ile zapompuje to 1610mbar. Wartość n75 oscyluje w granicach 65% a afn z tego co mi wiadomo w peaku powinno nawet 1,1 bar dmuchnąć a 0.9 stabilnie.
Sądzę, że przyczyna tkwi w ustawieniu cięgna sztangi, lecz gdy je troszkę skróciłem był kop mocny przy 2000obr i dalej słabł znacznie, wartość n75 oscyluje w granicach 65%.
Podłączałem również samo podciśnienie omijając n75 czyli chodził na największym pałerze, nie miałem podłączonego wtedy kompa ale jednak różnica w mocy była ogromna.
Od czego byście zaczęli ? Czy sztanga od geometrii musi być ustawiona w punkt ? Bo przeciez ciśnieniem i tak reguluje n75....
Czy podczas zamiany n75 z n18 będzie różnica w pracy auta ? Pozdrawiam proszę o odpowiedź.