Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: AFN turbawka pompuje tylko 0,6 bara LOGI do oceny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, niestety 2 tyg. po kupnie auta rozwalił się napinacz rozrządu i przekoczył pasek. Zawory były całe, wymieniłem popychacze bo pękły dupki, nowe prowadnice, nowy rozrząd, uszczelka pod głowicą i coś mnie podkusiło aby rozebrać turbawkę bo ciężko chodziła geometria. Wyczyściłem środek, wszysko lala pupa, poskładałem no i muł straszny, zapłon ustawiłem na 60-63. Ogólnie silnik chodzi bdb, dźwięk itd. Po złożeniu troszkę bardziej słychać wtrysk na obrotach ale wszystko w normie, przedtem pracował bardziej miękko, ale wszystko w normie,


Podłączyłem pod vaga, auto rozgrzane laptop na siedzeniu pasażera, 1000obr, 3 bieg i pedał w podłogę, max ile zapompuje to 1610mbar. Wartość n75 oscyluje w granicach 65% a afn z tego co mi wiadomo w peaku powinno nawet 1,1 bar dmuchnąć a 0.9 stabilnie.


Sądzę, że przyczyna tkwi w ustawieniu cięgna sztangi, lecz gdy je troszkę skróciłem był kop mocny przy 2000obr i dalej słabł znacznie, wartość n75 oscyluje w granicach 65%.

Podłączałem również samo podciśnienie omijając n75 czyli chodził na największym pałerze, nie miałem podłączonego wtedy kompa ale jednak różnica w mocy była ogromna.


Od czego byście zaczęli ? Czy sztanga od geometrii musi być ustawiona w punkt ? Bo przeciez ciśnieniem i tak reguluje n75....

Czy podczas zamiany n75 z n18 będzie różnica w pracy auta ? Pozdrawiam proszę o odpowiedź.
sprawdz podcinienie dokładnie czy na pewno dobrze złozyles turbo? moze nie trafiłes noska w dziurke jak składałes
ale wszystko juz bylo kilkukrotnei opisywane by wlasnie podmieniac elektrozaworki N75 z tym N18- to sa dokladnie te same elektrozaworki tylko jedynie sie rznia tym ze jeden króciec jest w druga strone. W AFN jeszcze pada ten nieszczesny wezyk od MAP sensora ktory jest w ECM. To tez bym sprawdzil i przede wszystkim wezyki od pompy prozniowej do wszystkich elementow wykonawczych jak EGR czy sterowanie turbina. Przeciez to gora 20 minut roboty i wszystko jest jasne.
Hmm, gdy kupiłem auto miałem podmienione zaworki n75 z n18 i tak też zostawiłem, Już wiem w czym problem. Jeżeli różnią się te zaworki tym, że na innych krućcach jest podciśnienie to znaczy, że źle podłączyłem i ucieka mi ono... Smile

Chociaż patrząc na schematy to mam podłączone prawidłowo czyli tam gdzie przy n75 jest grucha mam egr, a tam gdzie przy n18 egr mam gruchę oraz zamienione wtyczki:

http://fotem.pl/data/f685f69b76c9898562bc6b405f371.jpg


Jak pozamieniam odpowiednio wężyki to zdam relację ale dziękuję za zainteresowanie tematem.
czytaj uwaznie. Krociec jest w inna strone tylko. Sprawdz to co pisalem plus geometrie no i mozesz elektrozaworek wyczyscic lub go wymienic.
Jak sprawdzić geometrię ? jak dam stałe podciśnienie to jest moc jak przed rozbiórką, więc turbawka jest dobrze złożona.... a bynajmniej tak sądzę. Pozostaje, kwestia N75 w takim razie oraz podciśnień.... Jutro będę dłubał przy tym,
albo N75 szwankuje albo instalacja jest gdzies przerwana do niego.
chLopie zrob te logi jak trzeba. Tyle razy sie mowi- tylko gorupa 011 bieg 4 lub piaty i pedal gau w podloge a nie na pol czy 3/4. W podloge to w podloge. Po co ta grupa 001?? Potrzebna komus ona czy tylko po to ja dales by zmniejszyc czestotoliwosc próbkowania danych.

Najlepiej jakbys zrobil osobno 011 i osobno drugi raz zlogowal samo 010.
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152404.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152405.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152406.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bart_k2_152407.html



Nowe logi, proszę o komentarz. Ogólnie to po skasowaniu błędów i podłączeniu nowego n18, którego wcześniej w ogóle nie było tak to wygląda. A co sądzicie o pracy przepływki ?
Stron: 1 2
Przekierowanie