23-08-2015, 17:54
Stron: 1 2
23-08-2015, 20:05
Prosta robota, ja zdejmowałem całą miskę, aby mieć 100% pewności, że nic w niej nie ma. Potem dirko i składasz tak jak było.
23-08-2015, 22:16
Też zdejmowałem po przegwintowaniu misę, opiłków prawie nie było za to znalazłem kawałek zaworu na dnie miski
08-09-2015, 19:17
Witam!
W piątek przeprowadziłem operację zdjęcia miski. Generalnie wszystko bez problemu- najtrudniej było wykręcić trzy śruby po obwodzie przy kole dwumasowym. Koło posiada specjalne wybranie żeby można było podejść kluczem imbusowym 5mm. Nikomu natomiast nie polecam gwintowania bez zdejmowania miski- dysponuję zdjęciami z wiorami po gwintowaniu jest ich dość sporo (nie chciałbym mieć ich w kanałach którymi olej jest podawany do bloku silnika). Na powierzchnię dałem specjalny silikon (koloru szarego) dedykowany do uszczelniania misek. Korek od Renaulta jest nieco krótszy niż oryginalny- dzisiaj tokarzy wytoczył mi dłuższy korek który przy kolejnej wymianie oleju podmienię.
Pozdrawiam
W piątek przeprowadziłem operację zdjęcia miski. Generalnie wszystko bez problemu- najtrudniej było wykręcić trzy śruby po obwodzie przy kole dwumasowym. Koło posiada specjalne wybranie żeby można było podejść kluczem imbusowym 5mm. Nikomu natomiast nie polecam gwintowania bez zdejmowania miski- dysponuję zdjęciami z wiorami po gwintowaniu jest ich dość sporo (nie chciałbym mieć ich w kanałach którymi olej jest podawany do bloku silnika). Na powierzchnię dałem specjalny silikon (koloru szarego) dedykowany do uszczelniania misek. Korek od Renaulta jest nieco krótszy niż oryginalny- dzisiaj tokarzy wytoczył mi dłuższy korek który przy kolejnej wymianie oleju podmienię.
Pozdrawiam
Stron: 1 2