Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: prośba o analizę błedów 00778,01130,65535
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam kolegów


jak w temacie od pewnego czasu rano po uruchomieniu sharika 2002 AUY zapalają się kontrolki esp/abs i ręczny
po 2-3 resetach gasną i do następnego ranka jest cicho
vag - pokazał trzy błedy 00778 01130 65535
znaczenie już znam ale co do analizy jestem ciekaw zdania doświadczonych kolegów od trojaczków
będę wdzięczny za wskazówki i podpowiedzi Shy
ja dotąd dawałem sobie radę szukając i czytając sporo się ucząc lecz w tym przypadku zbyt dużo wątków Huh

pozdrawiam Marek
Na początek sprawdź bezpieczniki.

00778 Czujnik kąta sterowania – G85

01130 ABS – sygnał z poza zakresu tolerancji

65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) A
65535 Nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) A
65535 Błąd jednostki kontrolnej – w którymś systemie
Te przy aku tez
Big Grin te przy aku !!

jeden był poluzowany aż zaczęło go smalczyć
dokręciłem oczyściłem i na razie cisza Smile

dziękuję !!
i to wlasnie chodzi przyczyna znaleziona i jest ok pozdrawiam
ponawiam prośbę Rolleyes


było ok !
ale ! jak to bywa co bym się nie nudził zaczęło wywalać to samo co w temacie tyle że jak auto stoi w ciepłym garażu jest wszystko ok !
jak go zostawie na noc i temp.spada niżej jak 10'C rano po odpaleniu wywala błędy jak w\w Huh auto do garażu cisza !


oczywiście jest ciepło to mam teraz ciszę obojętne czy w garażu czy na dworze

pozdrawiam

GrzegoZ88

co z
naczy ten bląd 575 golf 3 1.9 tdi
co z
naczy ten bląd 575 golf 3 1.9 tdi 96 rocznik
fajnie by bylo bys podawal pelne oznaczenie silnika bo samo to ze tdi to nic nie znaczy. Poza tym kody bledów raczej sa piecio-cyfrowe a nie trzy.
witajcie Rolleyes



nieustające problemy z abs/esp !
po wymianie taśmy kierow. i adaptacji po nocy pojawiają się błedy

046A działanie ABS sygnał niezrozumiały
030A czujnik kąta skretu komponent zablokowany bez napięcia

po 20 min. jazdy po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok
a po kilku godzinnym postoju to samo Angry

czy to taśma czy pompa ABS ? proszę o podpowiedzi bo już tracę cierpliwość !


pozdrawiam Marek
Przekierowanie