Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wyłącznik zapłonu/odcięcie zapłonu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
witam jak w temacie mam zamiar załozyc taki przycisk odciecie zapłonu najlepiej na rozrusznik chodzi o to ze ukryje przycisk i gdy go nie wcisne rozrusznik nie bedzie krecił kiedys tak miałem w audi a4 prosze napisac który przekaznik lub bezpiecznik najlepeij na priva nie wiadomo kto tu siedzi z góry dzieki
chodzi o alhambre 2002r 1.9 tdi 115km
Rozrusznika się nie tnie, bo bez niego na popych auto idzie... chyba, że wmówisz sobie, że to blokada i da Ci to spokojny senSmile utnij cokolwiek po wyjęciu czego ( bezpiecznik, przekaźnik) auto nie odpala. Jak masz vaga to błędy pokasujesz.
Ja bym zrobił na kablu do pompy paliw kabel w progu nie pamietam kolorów ale w necie znajdziesz Smile
ale pompa chodzi tylko chwile chyba nie pozniej juz nie a po drugie moga ukrasc i kawałek jechac bez sensu
Nie... Odcinasz pompę i nie ruszy.
Ja kiedys w nissanie wyciągałem(wysuwałem) wtyczki pod maską i sprawdzałem na której wysunietej wtyczce nie odpalił znalazłem takową,
auto kreciło i nie odpalało
W szaranku tez mozna cos takiego znalezc i zastosowac (przerobic do kokpitu)
Nie każdy kabel jest wskazane przedłużać, lutować itp. Dobrze jest to mieć na uwadze jak w razie czego coś się zacznie sypać. Jak coś odcinasz to tak, żebyś przypadkiem ( ty, dziecko, ktoś tam) w trakcie jazdy nie odłączył, ew. jak przez dodatkowy przekaźnik to tak, żeby był odwrócony, w sensie podanie plusa po stacyjce otwiera styki przekaźnika i obwód zabezpieczony jest otwarty, pstryczkiem plusa przerywasz i obwód jest zamknięty. Minusem tego jest konieczność ręcznego włączania tego cuda, ale za kilkadziesiąt zł. kupisz układ, który się sam aktywuje i po sprawie, ale działa na takiej zasadzie jak napisałem.
Przekręcenie stacyjki powoduje zasilenie przekaźnika, otwarcie styków i auto nie pali.
W tym roku 2 kolegom na jednym osiedlu chcieli w ciągu tygodnia dźwignąć dwie A4 99 i 05 rok. Jeden z nich robił w obydwu wyłączniki. Auta zostały nie dali rady. Rozprute stacyjki bez innych strat. Wyłączniki założone na przewodach komunikacji z kompem. Po pierwsze nie odpala auto po drugie nie umieli się połączyć z kompem bo tak immo się odcina. A podpinali bo gniazda do VAG-a były poodkrywane. Także sprawdzone 100%.
wiec moze ktos napisze jednak jak to zrobic
chodzi mi typowo o rozrusznik najlepiej
Rozrusznik nic nie daje metr na pych i odpala. Jaki masz model i rocznik?
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie