Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: AUY 1.9TDI Logi - Szarpanie silnikiem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Witam
Bardzo proszę o analizę poniższych logów.
Alhambrę z silnikiem AUY z 2001r posiadam od kilku tygodni.
Niestety auto kuleje a mianowicie:
1.Faza rozruchu
Uruchomienie natychmiastowe, pierwsze sekundy na podwyższonych obrotach (ok. 880) stabilne bez niepokojących oznak.
2.Zmniejszanie obrotów
Szarpanie silnikiem, niestabilna praca, skoki obrotów.
3.Silnik rozgrzany na postoju.
Stabilna równa praca przez większość czasu – czasem delikatne falowanie obrotów.
4.Jazda (dynamiczna i płynna)
W większości stabilnie i równo. Coraz częstsze chwilowe szarpanie silnikiem, wyczuwalne w zakresie obrotów 1300-1600 (II i III bieg).

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam

[attachment=1983] Dynamiczne 000

[attachment=1984] Dynamiczne 004_008

[attachment=1985] Dynamiczne 011_013

[attachment=1986] Statyczne 000

[attachment=1987] Statyczne 001_003

[attachment=1988] Statyczne 004_007_013

[attachment=1980] BS_000

[attachment=1981] BS_003

[attachment=1982] BS_011
dynamiczne to s ado luftu bo po pierwsze nie robiles tego na wysokim biegu a po dwa pedal gazu ma byc wcisniety w podloge nie na poł i nie ze bedziesz raz dodawal a raz ujmowal gazu. Troszke pompki na 2 i 3 cylindrze juz nie pachną nowoscią.
Skożystaj z porady i zrob pozadne logi tak jak w opisie.
Witam ponownie
Udało mi się poprawić logi. Dynamiczne na 4 biegu
Objawy o których pisałem nie ustępują. Nasilają się w chłodniejsze dni.
Jeśli to możliwe bardzo proszę o analizę poniższych logów.
[attachment=2062] BS_000
[attachment=2063] BS_003
[attachment=2064] BS_004
[attachment=2065] Statyczne 000_001_003
[attachment=2067] Statyczne 004_007_013
[attachment=2066] Statyczne 018_23
[attachment=2068] Dynamiczne 000_001
[attachment=2069] Dynamiczne 003_004
[attachment=2070] Dynamiczne 008_010
[attachment=2071] Dynamiczne 013_023

Dzięki
pompowtryski kolego pompowtryski niestety. Nie sa moze tragiczne jeszcze ale pompka nr 3 juz niestety nie grzeszy. Wietrze tez ze raczej zamulasz nico i zimieniasz szybko biegi na wyzsze zamiast troszek przegonic autko do 4000 obr i katalizator troszke moze byc przypchany ale to nie jest jakas dolegliwosc powazna. Tu zawsze mozesz troche autko na autostradzie przegonic z obrotami 3500 tak ze 30-50 kilometrów. Zalej ze dwie butelki STP do wtryskow tego czarnego na polowe zbiornika albo nawet mniej i przegon auto tak jak mowie. Może sie cos tam poprawi ale ja w sumie jestem zwolennikiem regeneracji wtryskow a nie specyfików cudownych. Spróbuj to niewielki koszt a moze sie uda.
Bardzo dziękuję za analizę.
Z racji jazdy głównie po mieście(zakorkowanym) nie często mam okazję przegonić auto.
Z STP spróbuję przy najbliższym wyjeździe poza miasto.
Jeszcze pytania.
Czy szarpanie w czasie jazdy i niestabilna praca na wolnych obrotach to zasługa tylko wtrysków czy może coś jeszcze kuleje?
Czy wtryski regenerować czy wymieniać?(jaka różnica w kosztach i jak z trwałością regenerowanych).
Jeśli regeneracja to czy ktoś może polecić sprawdzony zakład w okolicach Marek?
wtryski lepiej kup uzywane chyba ze pewnie zregerowane ale czy takie sa poczytaj na forum o regeneracji rzadko kiedy chodza idealnie
wesoł tak jak pisałeś bez dodawania gazu to sa moje 1 logi w zyciu wiec nie wiem czy ok ;/
023 http://vaglog.rtnet.pl/piwekxp2_160465.html
013 http://vaglog.rtnet.pl/piwekxp2_160468.html
018 http://vaglog.rtnet.pl/piwekxp2_160468.html
pompki zdrowe nie masz sie co nimi martwic.
dziś rano auto odpaliło jak to gościu stwierdził na 3 gary i ziewło na niebiesko po czasie załapało na 4 gary czyli normalnie ...
może zrobić jakies logi z gazem cos ? tak jak na tym filmie coś ?
a to trzeba zrobic loga w takiej wlasnie sytuacji.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie