Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: wielka prosba o analize logow dla znawcow brak mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
pacejnt to alhambra auy 1.9 tdi 115km 2002r auto nie kopci ladnie pali lecz ma kopa dopiero od 2tys obrotów na niskich obrotach straszny muł i jak rozpedzony lekko trzesie nim tylko jak ciagnie dwumas wykluczam

Grupy: 003,011,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/jolantcha61_144839.html
Grupy: 013,018,023,013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/jolantcha61_144840.html

wydaje mi sie ze pompowtryski padaja teraz nie wiem czy kupic inny komplet czy tylko dwa bo te dwa jakos jeszcze pracuja prosze mi doradzic z gory dzieki


temperatura silnik ok 70 stopni ma uszkodzony termostat czy moze np pompowtryski wypalic tlok itd
auto widac ze po wirusie czyli chiptuningu. Wskazania pompek jakies tragiczne sa ale stawiam raczje jakis problem z walkiem rozrzadu, chyba ze cos bylo tam gmerane. Najlepiej jakbys napisal czy to sie stalo jakos nagle czy jak i co bylo robione w aucie.
jolantcha61 Zobacz tego mojego posta może masz podobie jak ja miałem. Na takich pompkach 030-040 miałem nawet do 060 w grupie 023 i normalnie autko smigało. musi byc cos innego.


http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=1465
tak ale w grupie 013 to jakas masakra jest. TO nie ma prawa poprawnie chodzić. Dwie pompki wyprzedzaja a dwie opozniają. ALbo walek wytarty albo korby podgiete ale to jakos nietypowo by musialo być.
nie wiem czy ma chipa tak kupiłem tydzien temu jak przytrzymam go na obrotach np 1500 obrotów to lekko silnik kuleje wałek sprawdzałem jest ok popychacze tez rolki tez podcisninie sprawdziłem turbo chodzi lekko bez problemu przepływki podmieniałem i [automat-usunięto wulgaryzm] moze lepeij turbo podciagnac bo tez nie domaga czy lepiej wymienic pompki tylko 2 czy 4 ?
niby pompki taka maskarka ale nie dymi pali od strzała pracuje bardzo cicho dziwne troche to wszystko moze jednak cos z turbo podkrecic zawor n75 sprawdzany
dzis wszedłem pod spod sciagłem wezyk co idzie do gruchy turbo dmucham i okazało sie ze ucieka powietrze z króca od vacum pompy krociec rusza sie góra dól i moze z tego brak mocy od dołu teraz kleje to dziadostwo i zobaczymy
Ten kruciec przy pompie prozniowej masz wcisnac i zaklepac wokolo leciutko mloteczkiem i juz jest szczelne. Nie powinien sie ruszac na boki.
Pompki masz wg tych odczytów masakryczne- do regeneracji badz wymiany chyba ze cos innego tu miesza ale nie wiemy co bylo grzebane w aucie i czy ktos nie majastrowal przy pompkach.
ma ktoś zdjęcie tego krućca gdzie się znajduje przy pompie i jak wygląda?
foto jutro moge zrobic a powiedz mi czy np moge jezdzic na tych pompkach np nie zrobia dziury w tłoku itd ?
cos ty sie tak uparl tych dziur w tlokach?? jak sobie wyobrazasz ze ktos stwierdzi komputerem jak ci rozpylaja wtryski. co tam kamera jest zamontowana? Parametry na poziomie juz jeden z hakiem to juz kkkkkwalifikuja ppppompki do wymiany wieec jjjak masz juz dwa zzz hakiem to sa juz do luftu- na smietnik.


kruciec jest na pompie prozniowej/tandemowej. taki duzy co idzie do serwa hamulcowego. ma luz to trzeba go wcisnac i zaklepac by nie latal i nie robil nieszczelnosci.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie