Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: analiza logów AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam czy może ktoś żucic okiem na te logi kolegi z szarana auy
torbo troszeczke pozno wstaje i przeplywke mozesz tez umyc bo delikatnie zaniza.

Co bylo grzebane w silniku??
masz na myśli wyczyszczenie?
[quote='wesol' pid='37087' dateline='1376716970']
torbo troszeczke pozno wstaje i przeplywke mozesz tez umyc bo delikatnie zaniza.
był długi wekend i nie zaglądałem na forum. Było zmieniane turbo bo wałek pękł na pół z wydechu wylałem chyba z 0.5l oleju na szczęście nic nie lało sie do strony zimnej turba. Czekał i robili mu to turbo tak że grucha teoretycznie stara i sztanga nie ruszana ale to teoretycznie bo nie wiadomo co oni tam robili. Ja założyłbym używane tak jak kolega wesol sądzi ale on chciał regenerować. ja mu nie wróg tak zrobił. Ok zaglądniemy do przepływki.
jak dal tym od regeneracji takze to gruche to na bank tez grzebali przy gruszce. Kazdy tam swoje łapy wpycha choc nie wiem po co. Takich rzeczy jak turbiny sie nie regeneruje bo pozniej co ja moge ci powiedziec jak nie mam pewnosci co tam ktos namieszal
oni robili mu to na poczekanym 3godziny czekał i gotowe wyważali jakieś wykresy mu dali na kartce i rok gwarancji z tymi wykresami jak coś. To nie wiem można ruszyć tą sztanga czy lepiej nie ruszać co sądzicie
Wlasnie apropo suszarki to wstaje powyzej potrojej k. Chcialbym, zeby u mnie tak wstawala a nie, ze rozpedzemam sie delikatnie pozyzej 1200 obr i slysze dudnienie i wibracje. Jak wcisne wiecej gazu to jakby mial sie silnik rozleciec. Przy 1500 obr wszystko cichnie. Mysle, ze moje turbo za wczesnie wstaje i jeszcze przeladowuje.
turbo ne moze za wczesnei wstawac bo jak by nie bylo to po odpaleniu masz ustawione odrazu zadanie na max doladowania. Tak wiec z jalowch tak do okolo 3000 obr silnik masz caly czas żądanie by łądowac ile wlezie. A to jak ona wstanie to jest uwarunkowane od tego jaka ilosc paliwa jest pdlana ( bo spaliny powoduja ze turbo sie kreci) oraz z oporów wewnetrznych.
Wstawialem juz logi wczesniej i nic z nich nie wynika. Miedzy 1200 a 1500 obr mam wibracje i taki dzwiek jakby silnik mial sie rozleciec na wskutek przeladowania. Po przekroczeniu 1500 nastepuje cisza i silnik sie milusio rozpedza. Na 1-2 jeszcze tak nie slychac ale jak probuje przyspieszyc na 4-ce czy 5-ce to juz jest masakra :-). Staram sie zmieniac biegi troche wyzej ale nieraz przyjdzie potrzeba i jest hardkor.
Przekierowanie