Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sprawdzenie logów Sharan 1.9 TDI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Mianowicie mam oto taki problem, samochodzik raz na jakiś czas wpada w notlauf w momencie gdy przyspieszam, puszcze szybko gaz i znów chce przyśpieszyć Sharanik nie idzie. Oraz mam problem z puszczaniem czarnych bąków przewaznie 2-3 bieg, na wyższych juz tak nie widać. Oto jakie logi zrobiłem:
Statyczne:
011 - http://vaglog.rtnet.pl/domaniak1992255_138228.html
004- http://vaglog.rtnet.pl/domaniak1992255_138233.html
000- http://vaglog.rtnet.pl/domaniak1992255_138234.html
Dynamiczne
001- http://vaglog.rtnet.pl/domaniak1992255_138229.html
011- http://vaglog.rtnet.pl/domaniak1992255_138230.html
003 - (postój jak i log dynamiczny) http://vaglog.rtnet.pl/domaniak1992255_138231.html
011( na 3 biegu jak się nie mylę) http://vaglog.rtnet.pl/domaniak1992255_138232.html
Oraz krótki filmik jak kopci( po wrzuceniu na YT trochę pogorszyło jakość wiec wrzuciłem filmik na serwer) http://www14.zippyshare.com/v/31437423/file.html a tutaj dla tych którym nie chce się nic ściągać: http://www.youtube.com/watch?v=o_bTOd_51...e=youtu.be Z góry dziękuje za odpowiedzWink
turbo późno wstaje ale czy to wina regulacji to nie wiem bo nie piszesz czy bylo cos tam grzebane czy wyciagane turbo bylo czy wymeniana gruszka czy regenerowane cos. Przeplywka tez troszke tnie wartosci i mozesz ja podmienic od innego auta jak jest taka mozliwosc i wtedy zlogowac.
Kiedys turbina była wyciągana i czyszczona oraz 3-4 miesiace temu gruszka została wymieniona ale czy dokladnie sztanga została wyregulowana to nie wiem. Jaka przyczyną może być te kopcenie?
skróć ta sztange o obrót albo nawet dwa. Wtedy loga dyn 011
niech skreci o 2 obroty i zrobi logi, nie musi zaklejac gwintu.
Przekierowanie