Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę logów 19 tdi 110
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Prosił bym o analizę logów http://vaglog.rtnet.pl/mwozniak2300_136123.html

Z góry dziękuję za pomoc.
przeladowuje jak diabli. Do sprawdzenia geometria w turbinie, gruszka elektrozaworek. stawiam na geometrie.
jak mogę to sprawdzić? Czy może być to przyczyną wysokiego spalania?
ja na pytanie o spalanie Ci nie odpowiem, ale zrób jeszcze BS grupy 11.
Powinno wyglądać mniej więcej tak:

http://vaglog.rtnet.pl/maly_136256.html
ten log wiele nie powie bo zapewne ciegno od geometrii chodzi tu vag robi test zero jedynkowy i rusza tym ciegnem gora dół. Podczas jazdy mamy polowiczne ustawienia i w pryzpadku lekiego blokowania sie geometrii bedzie taki oto efekt. Dunamiczny ktory zapodał duzo wiecej mowi. Tak czy siak moze byc winny zacinajacy sie elektrozaworek ale najprawdopodobniej bedzie to geometria no chyba ze ta nieszczesna gruszka jest tez zakorodowana. Ja bym to robil kompleksowo czyli gruche wyciagnal i przeropowal, elektrozaowrek rozebrac i przeczyscic i wtedy log dynamiczny 011 jak nadal bedzi ekicha to geometria w turbinie do wyczyszczenia.
Ta gruszka na turbinie nie ma ani grama rdzy na sobie wygląda jak nowa. Podobno poprzedni właściciel regenerowal turbine jakieś 9 miesięcy temu ale tego nie mogę być pewien. Najprawdopodobniej jutro wjade samochodem na kanał i będę robił tak jak wesol mówi.
Witam dopiero dzisiaj udało mi się posiedzieć nad samochodem. Sztanga turbiny moim zdaniem rusza się bez zacięć, membrana w gruszce trzyma. Wyczyściłem zaworki podciśnienia (niestety nie zmieniłem jeszcze węży podciśnienia). Efekt tego wszystkiego jest taki: http://vaglog.rtnet.pl/mwozniak2300_136775.html na mój prosty rozum chyba nic się nie zmieniło?

PS BS grupy 11 nie chciał mi się zrobić wyskakiwał mi error.
hmm, "moim zdaniem" no i mi sie wydaje ze nie odpiales tej gruszki od turbiny i nieruszales paluszkami samej lapki a gruszki nie wziąłeś w raczki i nie obadales dokladnie i nie wymoczyles jej w ropie. Mi sie wydaje ze skoncyz sie to tak czy siak wytarganiem suszary z auta i wyczyszczeniem zmiennej geo.Wezyki tu nie maja nic do tego. Masz falowania,przelaodwuje i niedoladowuje co swiadczy o blokowaniu sie geometrii.
Przy najbliższym wolnym czasie wyjmę turbo i postaram się je wyczyścić. Czy mogą czekać mnie jakieś niespodzianki? Turbinę trzeba wyjmować z którymś kolektorem? Czy wyjdzie sama? Niestety mama pierwszy raz styczność z tdi i jeżeli chodzi o turbiny to jestem zielony więc przepraszam za pewnie tak banalne pytania.
turbo masz dielone wiec bez kolektora powinno wyjsc aczkolwiek musza te srubki puscic na laczeniu turbo- kolektor wydechowy. Jesli nie puszcza to razem z kolektorem wyciagaj.
Przekierowanie