Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Jakie felgi ALU do SGA - 15"? 16"? 17"?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
(12-06-2012 08:22)daneczek76 napisał(a): [ -> ]bartixr nie łap mnie za słowaBig Grin ja napisałem o największych jakie seryjnie wychodziły w Sharanie.

nie co Ty, spokojnie Smile nie o to mi chodziło, przepraszam.
rzuciło mi się w oczy "oryginalnie montowane 225/45/17" i odruchowo napisałem.
(12-06-2012 08:55)bartixr napisał(a): [ -> ]
(12-06-2012 08:22)daneczek76 napisał(a): [ -> ]bartixr nie łap mnie za słowaBig Grin ja napisałem o największych jakie seryjnie wychodziły w Sharanie.

nie co Ty, spokojnie Smile nie o to mi chodziło, przepraszam.
rzuciło mi się w oczy "oryginalnie montowane 225/45/17" i odruchowo napisałem.

No to moze ja źle napisałem
bartixr spoko nie przepraszaj , tak jak się pisze zawsze można się nie zrozumieć , Pozdrawiam .
nie, bo w SGA nie ma możliwości, tylko zbieżność, która musi być dla każdego koła i tyle.
jakie by kola nie wstawil to zbieznosc sie nei zmienia od tego tak jak pozostale parametry. Pod warunkiem oczewiscie ze jest odpowiednie ET. Nawet gdyby ET bylo inne czy nawet srednica felgi czy calego koła to i tak nie ma to wplywu na zbieżność. Cos innego musialo byc nie tak ze opony cieło.
zbieżność nie ma prawa się zmienić przy zmianie kół (bo nikt drążków nie rusza), ale przy założeniu szerokich opon może być odczuwalne "ściąganie", podczas gdy na zimowych było super i może zajść konieczność korekty.
jeśli jest podejrzenie złej zbieżności to przetoczenie się przez płytę zbieżności w stacji diagnostycznej to sekundowa sprawa, pozostałe parametry w SGA są nieregulowane.
Ja robie jeszcze inaczej. Zawsze po kupnie auta patrze jak wyglada bieznik. Nawet jesli jest rowny to obseruje go( notuje na kartce blabokosc bierznika po stronie zewn i wewn opony). Posmigam troche 10-15 tys km i sprawdzam bierznik. Jesli zaczyna ktoras strone ciac to wiadomo ze cos jest nie tak ze zbierznoscia. Dodam od siebie ze zawsze zbierznosc robie na czuja bez sprzetu i wychodzi mi zawsze idealnie. Geometri w autach to sie naustawialem wrzyciu tyle ze glowa boli na roznych sprzetach od wyrafinowanych po te słabsze. Sporo opli( astry, viki insignie antary) duzo chewroletów, fordów i innych marek. Nawet w tirach. W tych ostatnich to chyba kazdy sie domysla ze nie robi sie tego na sprzecie laserowym tylko wystarczy metrowka i mierzenie opony z przodu i z tyłu.
Właśnie, mam możliwość kupić identyczne za małą kasę z oponami na zimę http://katowice.gumtree.pl/c-ViewAdLarge...=386545656
16" 7J et45 ORYGINALNE OD AUDI A6 C5. Ale nie bardzo jestem zorientowany czy będą pasowały? Nie za słabe będą? ET wyda?
beda okej.
(03-07-2012 23:46)Drops napisał(a): [ -> ]Właśnie, mam możliwość kupić identyczne za małą kasę z oponami na zimę http://katowice.gumtree.pl/c-ViewAdLarge...=386545656
16" 7J et45 ORYGINALNE OD AUDI A6 C5. Ale nie bardzo jestem zorientowany czy będą pasowały? Nie za słabe będą? ET wyda?

To dobre mocne felgi, ale moje zdanie, kompletnie nie pasują do SGA. ET będzie dobre.
Jeśli chcesz to jest człowiek, który sprzedaje praktycznie nowe, w bardzo dobrej cenie - możesz się potargować (200 km przejechały, są jeszcze na gwarancji nawet) kute SLIK L78, kolor srebrny S11 ET43. Dotoczone bodajże metalowe pierścienie.

Takie: [Obrazek: bartekfoto0080.jpg]

[Obrazek: l787x16et43.jpg]

[Obrazek: l787x161.jpg]

jeszcze taka symulacja, którą robił mi kolega jak dobierałem felgę do swojego SGA.:
[Obrazek: seat1g.jpg]
Et dobre będa pasowały, tylko moim zdaniem beznadziejne te felgi wogóle uroku nie mają.Jak chcesz to mam oryginalne felgi VW

http://allegro.pl/felgi-bbs-opony-sharan...08291.html
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Przekierowanie