17-06-2013, 21:22
17-06-2013, 22:58
tragicznie to jeszcze nie wstaje ale i tak widze tu jakies problemy z wysterowaniem turbo. Odchylki sa i to w lasnie w strone niedoladowania. Widze ze autko po jakims wirucie bo doladowanie nieco podniesione wgledem serii.
Szukaj sprawdzaj czy geo jest okej, mozna nieco tez sztange skrecic o obrot na gruszce.
Szukaj sprawdzaj czy geo jest okej, mozna nieco tez sztange skrecic o obrot na gruszce.
18-06-2013, 16:14
O to dziwne bo nie był kombinowany, mam go z 1 ręki od właściciela, który miał go od nowości. Czyli skręcenie sztangi może pomóc? Jaka jeszcze może być przyczyna? Nieszczelny dolot do turbo?
18-06-2013, 16:42
sprawdz szczelnosc ukladu podcisnieniowego bo ostatni mialem taki pryzpadek ze byl lekki luz na króćcu od pompy vaq i mimo ze podcisnienie niby bylo to jednak czasami go brakowalo zwlaszcza po hamowaniu. Wiadomo ze serwo hamulcowe tez kozysta z podcisnienia a po hamowani zazwyczja dajemy pedal gazu w podloge no i zanim vaq podpompuje to turbo nieco pozniej ma wciagnieta sztange i pozniej wstaje. Ogolnie caly uklad podcisnieniowy do obadania. wezyki zaworki zwrotne itp. Droznosc i przeropowac calosc łacznie z elektrozaworkami.