Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: alhambra brak biegów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam mam pytanie czy ktoś mógłby mi pomóc zostały mi tylko dwa biegi 1i2 czytałem podobne wątki ktoś napisał że to mechanizm wybierania biegów na skrzyni tylko nie opisał jak to się rozbiera nie jestem laikiem ale jak by ktoś opisał czy tam po odkręceniu śrub i próbie wyjęcia mechanizmu do góry nic się nie rozwali lub rozsypie i jak te łożyska wyglądają czy to są stożkowe czy zwykłe igiełkowe będę wdzięczny Shy pozdrawiam
Kolego trochę kombinacji jest przy tym, lewarujesz skrzynie, popuszczasz śruby podstawy akumulatora i dobierasz się do wybieraka, po dokręceniu wszystkich śrubek M8, wyciągasz do góry w położeniu luzu wybierak, tamz reguły jest zatarte górne łozysko igiełkowe(koszt w serwisie wraz z uszczelniaczem około 50zł), po wymianie jego wkładasz wybierak z powrotem- nic się nie rozsypie.
dzięki za podpowiedź jak byś mógł podpowiedzieć jeszcze gdzie najlepiej w warszawie w jakim serwisie kupić takie łożysko będę wdzięczny pozdrawiamRolleyes
w każdym FORDA nie powinno być problemu- ja kupowałem w REWO LUBIN.
dzięki za pomoc dzisiaj 10 godzin i auto śmiga jak nowe w warunkach polowych czyli pod blokiem naprawa się odbyła ale się udało pozdrawiam Shy
a to sąsiedzi mieli zajęcie- wpatrywanie sie co też Ty tam robiszBig Grin.
Aż 10 godzin Ci to zajęło, to dośc długo Sad
10 godzin mnie to zajęło razem z jazdą po części i przerwami na posiłki ale wszystko było ok.
..Spoko spoko, nastepnym razem będzie szybciejWink
Witam wszystkich też mam problem z biegami a wlaściwie z ich brakiem . dziś zablokowała mi się jedynka po jakim czasie puściła w tej chwili nie mam żadnego biegu . Wybierak jak złapałem ręką to nie stawia żadnego oporu .Proszę o podpowiedz . sharan 1.9 tdi 90 km manual