Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: proszę o analize logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Proszę o analize logów silnik 1.9 bxe 105km
taki starszy pan ma jette z 2006r silnik bxe mój vag com go złapał i co sie dzieje jest strasznie mulasty jakby przepływka nie działała jak sie ja odepnie nie reaguje silnik tak samo chodzi i nie ma błędu jak da inna jakaś tam miał też nie ma mocy i nie łapie błędu. ciśnienie w BS 011 pokazuje w drugiej kolumnie wartość zadana a w trzeciej rzeczywista a u niego stałe 2193 lub dobrze i przeładowywuje jakby. nie wiem co to ale ciśnienie w MS 008 003 ciśnienie na wolnych obrotach w trzeciel kolumnie skacze cały czas nie pokazuje ja u mnie stałego skacze 995-1180 chciałbym mu pomóc bo on jak potrzebuje też pomaga pozdrawiam
katalizator nie jest przypchany czasem??
tego nie wiem. jak sprawdzic popuścic sruby z rury wydechowej i zrobic próby logów? ciągnie jak głupi nagle ni z tąd ni skąd w BS 008 011 stałe 2193 i już się nie zmieni do zgaszenia silnika oczywiści muł i znów jest ok do pewnego momentu. mam drugi nowy czujnik ciśnienia turbiny ale jeszcze gorzej się zachowuje ktoś mu kazał kupic niby BOSCH które logi jeszcze mógłbym zrobic kolego wesol żeby coś ewentualnie wypatrzec
tak poluzuj dobrze te sruby i wtedy sprawdz. Oczeiwsci ejakies problemy z doladowaniem są ale przpelywka ma zanizone wskazania wiec albo kat przypchany ( wtedy tez pozniej wstaje turbo) albo jest nieszczelnosc za przeplywka w wezach dolotu.
dzięki kolego wesol podziwiam cię za twoja wiedzę logów i zazdroszczę tego oraz bardzo dziękuję że dzielisz sie swoją nią z innymi żeby im pomóc mam pierwsze zmiany jak wrócę do domu biorę sie że robote.
a jeśli mogę jeszcze spytać to przepływka MOŻE być też uszkodzona czy raczej nie wygląda to na uszkodzenie z takich pomiarów tylko na zatkanie bardziej. Nie wiem czemu nie łapie błędu przepływki. Co jeszcze zapomniałem dodać zaświecał sie check ale jak podpinam vag4.9 czy vag com nie widzi błędów daje clear w vag com check znika dziwne to jest.
witam wesol próbowałem odkręcić te śruby ale tam jest tylko taka opaska. Nie wiem bo sie stało przez noc nie idzie dziś tym autem jechać na wolnych obrotach jak dodaje gazu jest dobrze włączę bieg ruszę ok 3m i już 2193 w ms 08 011 oraz błąd 568 nie bardzo mogę znaleść dobrego jego tłumaczenia coś ze sterowanie m wewnątrz sterownika nikt za bardzo o tym nie pisze co to może być. Poprostu coś jakby podczas jazdy powodowało to przeładowanie
zaślepiłem egr przepływkę oszukałem diodą i dalej to samo na wstecznym jest dobrze jedzie ok i dobrze mierzy tylko włącze pierwszy bieg zaczynam ruszac przeładowanie odrazu 2193 dziwne włączyłem ms 011 silnik pracował i ruszałem rurą plastikowa i ciśnienie w wartościach mierzonych wzrastało do nawet 1340 mbar puściłem spadało na 989mbar tylko ruszę autam dorazu 2193 wchodzę bez gaszenia w odczyt błędów nie ma żadnego daje clear i w ms 011 już wraca na 989 z 2193. czego nie czyta mi błędów. Jak odepnę czujnik ciśnienia to odrazu w ms011 jest 2193 ten czujnik drugi który on kupił ma inny nr czy to może oznaczac że ten stary jest popsuty a ten nowy zły?? proszę pomóżcie już sam nie wiem co o tym myślec.
może komuś sie to przyda zagadka rozwiązana ale oczywiście przez elektronika ja nie poradziłem sobie bo to wyższa półka okazało sie że mapy silnika sie przestawiły a powodem było palenie od startera rozruchowego ponoć tak mnie spytał elektronik czy czasem nie było palone od startera dzwoniłem do tego właściciela i faktycznie jak kupował to auto to na komisie palili od startera. Nie wiem czy to było powodem ale pomogło pozdrawiam.
jakas totalna bzdura i nabijanie w butelke. Nic sie nie przestawia w dieslu zadn amapa itp. Jakies chore teroie z tymi mapami ostanio na forach sie pojawiaja.

Nijak nie moge pojac w tych twoich wczesniejszych postach oco chodzi co tam robiles i co tam sie zmienialo. Czy chodzi o ruszanie jakimis wezykami i jakies wartosci sie zmienialy cisnień??
Stron: 1 2
Przekierowanie