06-04-2013, 11:00
Stron: 1 2
06-04-2013, 11:08
mb -> 08 ->kanal 006
tempomat OFF kod - 00000000
tempomat ON kod - 10000001
reset - 10000011
Set+-10001001
Set- -10000101
pedał hamulca-00101011
pedał sprzęgła-00101100
to z moich notatek
tempomat OFF kod - 00000000
tempomat ON kod - 10000001
reset - 10000011
Set+-10001001
Set- -10000101
pedał hamulca-00101011
pedał sprzęgła-00101100
to z moich notatek
06-04-2013, 11:16
i wszystko jasne
21-04-2013, 21:41
Dokładnie wczoraj walczyłem z tempomatem. Siedział czujnik pod sprzęgłem. Wyjmij go wyczyść i sprawdz połączenia. U mnie pomogło
17-05-2013, 23:28
tempomat już mi działa, było w nim nie tak, iż ten cypek od czujnika był w takim położeniu jak bym miał wciśnięte sprzęgło, trzeba było go wyregulować i ok.
dzięki
dzięki
23-05-2020, 23:57
Podepnę się pod wątek, bo wydaje mi się, że mam trywialną sprawę.
U mnie tempomat działa, ale tylko przy ZAŁĄCZONYM kierunkowskazie w prawo. Wszystko działa jak należy, ale musi pracować prawy migacz. Wyłączenie migacza wyłącza tempomat (znika ikonka z obrotomierza).
Jeszcze czuję się dość niepewnie, żeby sadzić pazury, zdejmować manetkę, może znacie podobne przypadki, jak nieinwazyjnie to naprawić?
U mnie tempomat działa, ale tylko przy ZAŁĄCZONYM kierunkowskazie w prawo. Wszystko działa jak należy, ale musi pracować prawy migacz. Wyłączenie migacza wyłącza tempomat (znika ikonka z obrotomierza).
Jeszcze czuję się dość niepewnie, żeby sadzić pazury, zdejmować manetkę, może znacie podobne przypadki, jak nieinwazyjnie to naprawić?
24-05-2020, 14:23
(23-05-2020 23:57)trzewik napisał(a): [ -> ]Jeszcze czuję się dość niepewnie, żeby sadzić pazury, zdejmować manetkę, może znacie podobne przypadki, jak nieinwazyjnie to naprawić?Najbardziej podejrzana jest manetka. Z czym masz problem, żeby ją samodzielnie wymienić?
Najprościej to sprawdzić podpinając inną. A wystarczy tylko odkręcić dwie śrubki od górnej połówki obudowy kolumny. Jak ją dźwigniesz to możesz wypiąć wtyczkę tempomatu z manetki i podpiąć do innej.
Możesz też podpiąć VCDS i w blokach pomiarowych obserwować reakcję na przyciski podczas jazdy z włączonym kierunkowskazem i bez.
Stron: 1 2