Czyli zostawić jednak SKF?
Ok, więc zostaje jak było.
tak tylko pasek lepiej wziąć ContiTech
Czy to prawda, że podczas każdorazowej wymiany rozrządu należy koniecznie wymieniać też koło pasowe wału korbowego?
a po co?? uwazasz ze metal sie tak samo wyciera jak guma. Skoro tak uwasz to ugryz pasek i potem ugryz to kolo to sam stwierdzisz.
jakies glupoty wypisuje nie douczony pismak i tyle ale szkoda sie nad tym rozwodzic. polowa tych wypocin sie nawet nie zgadza. Jesli juz masz cos wymieniac z kol to w PDkach to kolo na walku rozrzadu ma tez taki tlumik w postaci gumy i to sie lubi nieco wypracowac po duzym przelocie. Ewentualnie kolo paskowe od paska PK.
- pasek rozrządu
- rolka napinająca paska rozrządu
- rolka zwrotna paska rozrządu
- pompa wody
- rolka napinacza paska wieloklinowego
- napinacz paska wieloklinowego
- tłumik drgań paska wieloklinowego
- pasek wieloklinowy
Mam zamiar wymienić w/w części. Coś dopisać do listy?