Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Rozrząd TDI - co wybrać/przebiegi/wymiana itp.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Czyli zostawić jednak SKF?
ja bym zostawił.
Ok, więc zostaje jak było.
Witam,
Chciałem się zapytać czy warto kupić ten zestaw http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-vw-s...24018.html
tak tylko pasek lepiej wziąć ContiTech
Czy to prawda, że podczas każdorazowej wymiany rozrządu należy koniecznie wymieniać też koło pasowe wału korbowego?
a po co?? uwazasz ze metal sie tak samo wyciera jak guma. Skoro tak uwasz to ugryz pasek i potem ugryz to kolo to sam stwierdzisz.
Pytanie moje podyktowane jest tym artykułem http://www.chcekupicauto.pl/diesel-to-mu...,a473.html Przeczytaj to zrozumiesz dlaczego o to pytam. Nic nie uważam - pytam Rolleyes
jakies glupoty wypisuje nie douczony pismak i tyle ale szkoda sie nad tym rozwodzic. polowa tych wypocin sie nawet nie zgadza. Jesli juz masz cos wymieniac z kol to w PDkach to kolo na walku rozrzadu ma tez taki tlumik w postaci gumy i to sie lubi nieco wypracowac po duzym przelocie. Ewentualnie kolo paskowe od paska PK.
- pasek rozrządu
- rolka napinająca paska rozrządu
- rolka zwrotna paska rozrządu
- pompa wody
- rolka napinacza paska wieloklinowego
- napinacz paska wieloklinowego
- tłumik drgań paska wieloklinowego
- pasek wieloklinowy

Mam zamiar wymienić w/w części. Coś dopisać do listy?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie